Promocja Rzeszowa w ramach występów drużyny siatkarskiej Asseco Resovia Rzeszów w 2017 r. w Rzeszowie, w tym podczas rozgrywek PlusLigi, Pucharu Polski, oraz na arenie międzynarodowej

Order Newsletter: 2017 Position: 32106 (oferta nr 3180814)

Client
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
State
podkarpackie
Address
35064 Rzeszów, Rynek 1
Phone
178 754 636
Fax
178 754 634
Created
2017-02-24

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa Rynek 1 35064 Rzeszów podkarpackie tel. 178 754 636 fax. 178 754 634 REGON 65061400000

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Promocja Rzeszowa w ramach występów drużyny siatkarskiej Asseco Resovia Rzeszów w 2017 r. w Rzeszowie, w tym podczas rozgrywek PlusLigi, Pucharu Polski, oraz na arenie międzynarodowej

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Reklama wizualna i słowna miasta Rzeszowa poprzez: 1) umieszczenie logo miasta Rzeszowa na strojach meczowych (przód koszulki - 1 moduł; koszulka libero – 120 cm2), koszulkach treningowych oraz na pagonach dresów, bluz i kurtek zawodników), 2) umieszczenie reklamy miasta Rzeszowa na bandach elektronicznych – w przypadku ich obecności (min. 8 % czasu – mecz w Rzeszowie, 3% czasu – mecz na wyjeździe) lub logo miasta Rzeszowa na bandach statycznych wokół boiska (mecz w Rzeszowie), 3) umieszczenie min. 3 banerów z logo miasta Rzeszowa na koronie hali, podczas zawodów w Rzeszowie, w tym jednego w zasięgu kamery telewizyjnej, 4) umieszczenie logo miasta Rzeszowa na naklejce umieszczonej na parkiecie podczas meczów w Rzeszowie, 5) umieszczenie logo miasta Rzeszowa na biletach, karnetach i innych materiałach poligraficznych wydawanych przez Zleceniobiorcę (min. 8 % powierzchni), 6) umieszczenie logo miasta Rzeszowa na ściance telewizyjnej podczas meczów w Rzeszowie, 7) reklamę słowną w postaci komunikatów czytanych przez spikera podczas zawodów rozgrywanych w Rzeszowie, z przedstawieniem Rzeszowa jako głównego partnera instytucjonalnego drużyny, 8) umieszczenie zdjęcia Rzeszowa na koszulkach, w których występować będą zawodnicy (dotyczy meczów wyjazdowych na arenie międzynarodowej), 9) umieszczenie logo Rzeszowa na sofach, na których podczas meczów siedzą rezerwowi, 10) nadanie Miastu Rzeszów tytułu Oficjalnego Partnera Drużyny, 11) umożliwienie Zleceniodawcy przeprowadzenia eventów na hali podczas rozgrywania meczów w Rzeszowie, 12) udostępnienie wizerunku drużyny oraz wybranych zawodników do celów promocji Zleceniodawcy (po akceptacji projektu kampanii przez Zleceniobiorcę), 13) promocję Rzeszowa poprzez umieszczenie reklamy z logo Zleceniodawcy (np. roll-up’u) w kasie biletowej oraz oficjalnym sklepie Zleceniobiorcy, po uprzednim dostarczeniu ich przez Zleceniodawcę, 14) umieszczenie logo Rzeszowa na koszulkach oraz innych gadżetach reklamowych przeznaczonych dla kibiców, które zawierają logotypy sponsorskie, 15) przekazywanie min. 2 informacji miesięcznie o Rzeszowie w mediach społecznościowych, np. facebook, twitter, instagram, po uprzednim dostarczeniu ich przez Zleceniodawcę, 16) zamieszczenie w serwisie www Zleceniobiorcy baneru z reklamą miasta Rzeszowa (strona startowa) oraz logo w zakładce „Sponsorzy” wraz z aktywnymi linkami, 17) nadanie tytułu oficjalnego partnera dla juniorskiej drużyny Asseco Resovia Rzeszów, w tym zamieszczenie logo Rzeszowa na koszulkach zawodników, zamieszczenie informacji o wspieraniu drużyny przez miasto Rzeszów na stronie internetowej Zleceniobiorcy, reklamę w postaci komunikatów czytanych przez spikera podczas zawodów (w przypadku posiadania drużyny młodzieżowej zgodnie z regulaminem PLPS SA), 18) emisja logo miasta Rzeszowa na telebimach umieszczonych na hali, 19) umieszczenie logo miasta na filmach Asseco Resovia TV, 20) zapewnienie udziału przedstawicieli Zleceniodawcy w oficjalnych ceremoniach dekoracji, 21) nadanie tytułu sponsora prezentacji drużyny przed sezonem 2017/2018, 22) wykonanie filmu promującego Zleceniodawcę o długości min. 3 minut, z udziałem min. 4 zawodników 1-szej drużyny. Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić scenariusz filmu i uzyskać jego akceptację od Zleceniodawcy przed przystąpieniem do realizacji produkcji.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79341000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: source procurement

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information