„Wymiana części pokrycia dachowego wraz z remontem pomieszczeń poddasza budynku szpitala w formule: zaprojektuj i wybuduj”

Order Newsletter: 2017 Position: 32137 (oferta nr 3180845)

Client
Szpital Średzki Sp. z o.o.
State
wielkopolskie
Address
63000 Środa Wielkopolska, ul. Żwirki i Wigury 10
Phone
612 854 032
E-Mail
kontakt@szpitalsredzki.pl
Created
2017-02-24

Szpital Średzki Sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Szpital Średzki Sp. z o.o. ul. Żwirki i Wigury 10 63000 Środa Wielkopolska wielkopolskie tel. 612 854 032 REGON 30856000000

I.2) Type of contracting: podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Wymiana części pokrycia dachowego wraz z remontem pomieszczeń poddasza budynku szpitala w formule: zaprojektuj i wybuduj”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są, roboty: wymiany pokrycia dachowego, prace remontowe, instalacyjne i montażowe określone następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45410000-4 Tynkowanie 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 45421141-4 Instalowanie przegród 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45431100-8 Kładzenie terakoty 45431200-9 Kładzenie glazury 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45442100-8 Roboty malarskie 2. Przedmiotem zamówienia jest wymiana części pokrycia dachowego wraz z remontem pomieszczeń poddasza budynku szpitala w formule: zaprojektuj i wybuduj. 3. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do częściowej wymiany pokrycia dachowego budynku szpitala, od strony frontowej. Po przeprowadzonych robotach związanych z wymianą dachówki, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania pomieszczeń poddasza na cele związane z funkcjonowaniem poradni lekarza rodzinnego (POZ) oraz przyszpitalnej szkoły rodzenia, według wytycznych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Pomieszczenia muszą zostać zaprojektowane i przygotowane zgodnie z wymaganiami określonymi w aktach prawnych, wytycznymi SANEPIDU oraz wytycznymi Narodowego Funduszu Zdrowa. 4. Prace przeprowadzone zostaną na podstawie poniższych dokumentów, które zostaną przedstawione przez Zamawiającego Wykonawcy: - uzgodnienie wymiany pokrycia dachowego dokonanego z Wojewódzkim Konserwatorem Ochrony Zabytków w Poznaniu, - zgłoszenie budowy i robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 5. Za realizację zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, płatne w trzech częściach, każdorazowo na podstawie faktury VAT (termin płatności 30 dni): - 40 % wynagrodzenia brutto wskazanego w ofercie Wykonawcy, po dokonaniu odbioru robót związanych z wymianą pokrycia dachowego, - 30 % wynagrodzenia brutto wskazanego w ofercie Wykonawcy, po dokonaniu odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, - 30 % wynagrodzenia brutto wskazanego w ofercie Wykonawcy, po dokonaniu odbioru końcowego. 6. Szczegółowy zakres prac jakie należy wykonać określony został w programie funkcjonalno– użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający zobowiązuje oferentów do przeprowadzenia wizji lokalnej dachu i poddasza przed złożeniem oferty. Wniosek w sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy przesłać na adres e-mail: biurozarzadu@szpitalsredzki.pl 8. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9. Prawa autorskie. Zamawiający w załączniku nr 6 do SIWZ Wzór umowy określa konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45300000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. a. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30