Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy osiedlowej wraz z infrastrukturą w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa świetlicy osiedlowej w rejonie ul. Wiśniowej" w Ostrowie Wielkopolskim.

Order Newsletter: 2017 Position: 53494 (oferta nr 3202218)

Client
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
State
wielkopolskie
Address
63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
Phone
062 5822400, 7366241
Fax
625 918 206
E-Mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Created
2017-03-28

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 63400 Ostrów Wielkopolski wielkopolskie tel. 062 5822400, 7366241 fax. 625 918 206 REGON 63197600000

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy osiedlowej wraz z infrastrukturą w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa świetlicy osiedlowej w rejonie ul. Wiśniowej" w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy osiedlowej wraz z infrastrukturą w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa świetlicy osiedlowej w rejonie ul. Wiśniowej" w Ostrowie Wielkopolskim. I.Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, działka nr: 27/2 obręb 0129. II.Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8, 2.Projekt budowlano – wykonawczy wielobranżowy – załącznik nr 9, 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 10, 4.Opinia WUOZ w Poznaniu – załącznik nr 11, 5.Opinia geotechniczna – załącznik nr 12, 6.Przedmiar robót – załącznik nr 13, 7.tablica - baner – załącznik nr 14. III.Inne wymagania i uwagi: 1.Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2.Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4.Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1)roboty fundamentowe, 2)roboty murowe w zakresie wykonania ścian murowych i elementów żelbetowych, 3)roboty związane z wykonaniem konstrukcji i pokrycia dachu, 4)roboty związane z wykonaniem elewacji, 5)roboty związane z wykonaniem podłóg i posadzek, 6)roboty w zakresie wykonania instalacji wod-kan. 5.Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6.W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1)robót fundamentowych i murowych w zakresie wykonania ścian, 2)robót montażowych w zakresie stolarki drzwiowej, 3)robót w zakresie układania podłóg i posadzek, 4)robót w zakresie tynków i okładzin, 5)robót w zakresie wykonania instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, 6)robót w zakresie wykonania instalacji elektrycznej, 7)robót w zakresie wykonania konstrukcji i pokrycia dachu, 8)robót w zakresie zagospodarowania terenu: utwardzenia, urządzanie terenów zielonych. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opinii WUOZ w Poznaniu oraz opinii geotechnicznej, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45212000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30