Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku przystanku autobusowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na /Centrum trzech kultur z obsługą ruchu turystycznego/

Order Newsletter: 2017 Position: 53496 (oferta nr 3202220)

Client
Gmina Suchowola
State
podlaskie
Address
16150 Suchowola, pl. Kościuszki 5
Phone
(085) 7229400
Fax
(085) 7229419
Created
2017-03-28

Gmina Suchowola

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Suchowola pl. Kościuszki 5 16150 Suchowola podlaskie tel. (085) 7229400 fax. (085) 7229419 REGON 59950300000

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku przystanku autobusowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na /Centrum trzech kultur z obsługą ruchu turystycznego/

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Projektowana zabudowa i podstawa jej opracowania: 1) Projekt zagospodarowania przedmiotowych działek opracowano na podstawie prawomocnej Decyzji Nr BUD.6730. 2016 z dn. 28. 04. 2016. o warunkach zabudowy wydanej przez Burmistrza Suchowoli. 2) Zaprojektowano: Przebudowę, nadbudowę i rozbudowę istn. parterowego murowanego budynku przystanku autobusowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum trzech kultur wraz z obsługą ruchu turystycznego w Suchowoli wyposażonego w niezbędną infrastrukturę techniczną, tj. przyłącza energetyczne, wodociągowe z wodociągu miejskiego, przyłącze kanalizacyjne do ogólnospławnej, komunalnej sieci kanalizacji sanitarnej wykonane zostanie na podstawie odrębnego opracowania. Ponadto na przyległym terenie do przedmiotowego budynku wykonana jest płyta betonowa do ustawienia kontenera na odpady stałe i urządzony plac postojowy na samochody osobowe – przeznaczone m. in. do obsługi projektowanej inwestycji. Projektowana zabudowa nie koliduje z funkcją i sąsiednim zagospodarowaniem terenu, stanowiąc uzupełnienie istniejącej zabudowy. 3) Istniejące przyłącza tj. energetyczne napowietrzne i wodociągowe z komunalnego wodociągu wiejskiego pozostaną bez zmian i potrzeby jakiejkolwiek przebudowy czy rozbudowy z wyjątkiem konieczności przebudowy odcinka napowietrznej linii energetycznej w ul. Plac Kościuszki, kolidującego z proj. zabudową. Przebudowa ta powinna być wykonana na podstawie odrębnego opracowania przed przystąpieniem do proj. robót budowlanych. 4) Podobnie inne pozostałe podstawowe elementy zagospodarowania działki jak utwardzony zjazd z ulicy Pl. Kościuszki i dojścia piesze pozostaną bez zmian do dalszego funkcjonowania. 5) Wody opadowe odprowadzane będą na teren przedmiotowej działki, będącej w gestii Inwestora, jak również nienaruszony zostanie stan wody na gruncie bez wpływu na grunty działek sąsiednich. 6) Wg sytuacji odczytanej na mapie do celów projektowych, proj. Inwestycja nie koliduje z jakąkolwiek inną zabudową czy uzbrojeniem podziemnym na terenie działki i w jej obrębie. 7) Szczegółowy sposób zagospodarowania działki określony został graficznie i opisowo na przedmiotowym projekcie zagospodarowania. 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawiają się marki, znaki towarów, patenty lub pochodzenie albo szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają one na celu jedynie przybliżyć parametry tego produktu. Zamawiający w takiej sytuacji dopuszcza możliwość zastosowania produktu równoważnych. Udowodnienie, że zastosowany produkt jest równoważny spoczywa na wykonawcy. Jeżeli w dokumentacji projektowej jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. 9) Koncepcja wystawy Trzech Kultur w Suchowoli nie stanowi przedmiotu zamówienia, jednak Zamawiający dołącza ją w celu uwidocznienia Wykonawcy zamierzeń Zamawiającego w tym zakresie. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.): - wykonywanie prac murarskich, - wykonywanie prac związanych obsługą sprzętu na budowie. Zamawiający sugeruje żeby Wykonawca zatrudnił te osoby w ilości gwarantującej wykonanie zamówienia w terminie. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. 3. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej w szczególności oświadczenia pracowników wykonujących czynności na budowie, że są zatrudnieni na umowę o pracę. 4. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zatrudnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nie przedstawienie w terminie informacji, o których mowa w pkt powyżej – w wysokości 0,05 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45200000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 (trzydzieści tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i go

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30