Orientacja zawodowa oraz wsparcie nauczycieli w projekcie „Nowoczesna szkoła” – w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI „Wzmocni

Order Newsletter: 2017 Position: 53528 (oferta nr 3202252)

Client
Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
State
śląskie
Address
41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
Phone
327 605 200
Fax
327 605 280
Created
2017-03-28

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ul. Jana Pawła II 10 41-100 Siemianowice Śląskie śląskie tel. 327 605 200 fax. 327 605 280 REGON 000515879

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Orientacja zawodowa oraz wsparcie nauczycieli w projekcie „Nowoczesna szkoła” – w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI „Wzmocni

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest Orientacja zawodowa oraz wsparcie nauczycieli w projekcie „Nowoczesna szkoła” – w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego”, Działania 11.1 „Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego”, Poddziałania 11.1.4 „Poprawa efektywności kształcenia ogólnego”. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 zamówienia: Orientacja zawodowa dla uczniów Gimnazjum Nr 2. 1. Przedmiotem Części 1 zamówienia będzie: 1.1. przeprowadzenie 120 godzin zajęć z orientacji zawodowej w siedzibie szkoły, w 3 grupach (w każdej grupie 40 godzin zajęć - 1 godzina zajęć = 45 minut) dla ok. 50 uczniów i uczennic klas I – III Gimnazjum Nr 2, ul. Przyjaźni 28, 41-103 Siemianowice Śląskie z wykorzystaniem elementów treningu interpersonalnego; 1.2. zakres zajęć z orientacji zawodowej obejmować w szczególności powinien: podejmowanie decyzji zawodowych w oparciu o wiedzę dotyczącą własnych umiejętności i rynku pracy, funkcjonowania w grupie i kontaktu z ludźmi, radzenia sobie ze stresem, stereotypizacji płci, dyskryminacji, uprzedzeń na drodze rozwoju zawodowego; 1.3. zajęcia z orientacji zawodowej będą realizowane w szkole od poniedziałku do piątku w okresie: od dnia podpisania umowy do 22 czerwca 2017r.; 1.4. opracowanie planu zajęć, wymagającego akceptacji Zamawiającego; 1.5. opracowanie materiałów szkoleniowych dla ok. 50 uczniów i uczennic klas I – III Gimnazjum Nr 2, ul. Przyjaźni 28, 41-103 Siemianowice Śląskie; 1.6. prowadzenie niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu oraz prowadzenia wewnętrznej ewaluacji (listy obecności, dokumentacja ćwiczeń itp.). Opracowana dokumentacja i materiały szkoleniowe powinny być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego. 2. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. ½ etatuco najmniej 1 osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności związane ze sprawowaniem bieżącego nadzoru nad realizacją umowy, kontaktami z Zamawiającym oraz podpisywaniem protokołów odbioru ze strony Wykonawcy (koordynator szkoleń/warsztató w). 2.1.W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności, w szczególności do: 1) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania usługi, 2) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny oraz wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogów. 2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 usługi w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające w szczególności: • określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, • wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, • rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, • podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. bez imion, nazwisk, adresów, Nr PESEL pracowników); informacje takie jak:data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 2.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w czasie realizacji zamówienia, określonego rozporządzeniem Rady Ministrów) w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. Niezłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. 2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. 6. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wykonawców, którzy do realizacji zamówienia skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę) wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiającego w stosunku do tej osoby nie będzie miał zastosowania. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6.Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - dla Części 1 (Dodatek nr 4a do SIWZ). Część 2 zamówienia: Orientacja zawodowa dla uczniów Gimnazjum Nr 3. 1. Przedmiotem Części 2 zamówienia będzie: 1.1. przeprowadzenie 120 godzin zajęć z orientacji zawodowej w siedzibie szkoły, w 3 grupach (w każdej grupie 40 godzin zajęć - 1 godzina zajęć = 45 minut) dla ok. 45 uczniów i uczennic klas I – III Gimnazjum Nr 3, ul. Leśna 1, 41-100 Siemianowice Śląskie z wykorzystaniem elementów treningu interpersonalnego; 1.2. zakres zajęć z orientacji zawodowej obejmować w szczególności powinien: podejmowanie decyzji zawodowych w oparciu o wiedzę dotyczącą własnych umiejętności i rynku pracy, funkcjonowania w grupie i kontaktu z ludźmi, radzenia sobie ze stresem, stereotypizacji płci, dyskryminacji, uprzedzeń na drodze rozwoju zawodowego; 1.3. zajęcia z orientacji zawodowej będą realizowane w szkole w okresie: od dnia podpisania umowy do 22 czerwca 2017r.; 1.4. opracowanie planu zajęć, wymagającego akceptacji Zamawiającego; 1.5. opracowanie materiałów szkoleniowych dla ok. 45 uczniów i uczennic klas I – III Gimnazjum Nr 3, ul. Leśna 1, 41-100 Siemianowice Śląskie; 1.6. prowadzenie niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu oraz prowadzenia wewnętrznej ewaluacji (listy obecności, dokumentacja ćwiczeń itp.). Opracowana dokumentacja i materiały szkoleniowe powinny być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego. 2. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. ½ etatu, co najmniej 1 osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności związane ze sprawowaniem bieżącego nadzoru nad realizacją umowy, kontaktami z Zamawiającym oraz podpisywaniem protokołów odbioru ze strony Wykonawcy (koordynator szkoleń/warsztató w). 2.1.W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności, w szczególności do: 1) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania usługi, 2) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny oraz wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogów. 2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 usługi w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające w szczególności: • określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, • wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, • rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, • podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. bez imion, nazwisk, adresów, Nr PESEL pracowników); informacje takie jak:data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 2.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w czasie realizacji zamówienia, określonego rozporządzeniem Rady Ministrów) w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. Niezłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. 2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. 6. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wykonawców, którzy do realizacji zamówienia skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę) wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiającego w stosunku do tej osoby nie będzie miał zastosowania. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6.Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - odpowiednio dla Części 2 (Dodatek nr 4a do SIWZ). Część 3 zamówienia: Orientacja zawodowa dla uczniów Gimnazjum Nr 4. 1. Przedmiotem Części 3 zamówienia będzie: 1. przeprowadzenie 120 godzin zajęć z orientacji zawodowej w siedzibie szkoły, w 3 grupach (w każdej grupie 40 godzin zajęć - 1 godzina zajęć = 45 minut) dla ok. 45 uczniów i uczennic klas I – III Gimnazjum Nr 4 ul. Wyspiańskiego 5, 41-100 Siemianowice Śląskie z wykorzystaniem elementów treningu interpersonalnego; 2. zakres zajęć z orientacji zawodowej obejmować w szczególności powinien: podejmowanie decyzji zawodowych w oparciu o wiedzę dotyczącą własnych umiejętności i rynku pracy, funkcjonowania w grupie i kontaktu z ludźmi, radzenia sobie ze stresem, stereotypizacji płci, dyskryminacji, uprzedzeń na drodze rozwoju zawodowego 3. zajęcia z orientacji zawodowej będą realizowane w szkole w okresie: od dnia podpisania umowy do 22 czerwca 2017r.; 4. opracowanie planu zajęć, wymagającego akceptacji Zamawiającego; 5. opracowanie materiałów szkoleniowych dla ok. 45 uczniów i uczennic klas I – III Gimnazjum Nr 4 ul. Wyspiańskiego 5, 41-100 Siemianowice Śląskie; 6. prowadzenie niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu oraz prowadzenia wewnętrznej ewaluacji (listy obecności, dokumentacja ćwiczeń itp.). Opracowana dokumentacja i materiały szkoleniowe powinny być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego. 2. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. ½ etatu, co najmniej 1 osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności związane ze sprawowaniem bieżącego nadzoru nad realizacją umowy, kontaktami z Zamawiającym oraz podpisywaniem protokołów odbioru ze strony Wykonawcy (koordynator szkoleń/warsztatów). 2.1.W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności, w szczególności do: 1) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania usługi, 2) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny oraz wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogów. 2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 usługi w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające w szczególności: • określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, • wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, • rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, • podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. bez imion, nazwisk, adresów, Nr PESEL pracowników); informacje takie jak:data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 2.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w czasie realizacji zamówienia, określonego rozporządzeniem Rady Ministrów) w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. Niezłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. 2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. 6. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wykonawców, którzy do realizacji zamówienia skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę) wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiającego w stosunku do tej osoby nie będzie miał zastosowania. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6.Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - odpowiednio dla Części 3 (Dodatek nr 4a do SIWZ). Część 4 zamówienia: Wsparcie nauczycieli. 1. Przedmiotem Części 4 zamówienia będzie: 1.1. przeprowadzenie 100 godzin (1 godzina zajęć = 45 minut) warsztatów z psychologiem dla 24 nauczycieli i nauczycielek prowadzonych w grupach w siedzibach szkół: Gimnazjum Nr 2, ul. Przyjaźni 28, 41-103 Siemianowice Śląskie; Gimnazjum Nr 3, ul. Leśna 1, 41-100 Siemianowice Śląskie; Gimnazjum Nr 4, ul. Wyspiańskiego 5, 41-100 Siemianowice Śląskie; 1.2. zakres warsztatów z psychologiem obejmować w szczególności powinien: radzenie sobie ze stresem, nabycia umiejętności postrzegania sytuacji z punktu widzenia ucznia czy rodzica, umiejętności posługiwania się elementami dialogu motywującego, stosowania pytań otwartych, dowartościowań zgodnie z ustalonym harmonogramem; 1.3. warsztaty z psychologiem będą realizowane w szkołach w okresie od dnia podpisania umowy do 22 czerwca 2017r.; 1.4. opracowanie planu warsztatów, wymagającego akceptacji Zamawiającego. 1.5. opracowanie materiałów szkoleniowych dla 24 nauczycieli i nauczycielek Gimnazjum Nr 2, Gimnazjum Nr 3 i Gimnazjum Nr 4. 1.6. prowadzenia niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu oraz prowadzenia wewnętrznej ewaluacji (listy obecności, dokumentacja ćwiczeń itp.). Opracowana dokumentacja i materiały szkoleniowe powinny być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego. 2. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. ½ etatu,co najmniej 1 osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności związane ze sprawowaniem bieżącego nadzoru nad realizacją umowy, kontaktami z Zamawiającym oraz podpisywaniem protokołów odbioru ze strony Wykonawcy (koordynator szkoleń/warsztatów). 2.1.W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2czynności, w szczególności do: 1) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania usługi, 2) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny oraz wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogów. 2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 usługi w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające w szczególności: • określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, • wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, • rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, • podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. bez imion, nazwisk, adresów, Nr PESEL pracowników); informacje takie jak:data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 2.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w czasie realizacji zamówienia, określonego rozporządzeniem Rady Ministrów) w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. Niezłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. 2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. 6. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wykonawców, którzy do realizacji zamówienia skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę) wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiającego w stosunku do tej osoby nie będzie miał zastosowania. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6.Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - odpowiednio dla Części 4 (Dodatek nr 4b do SIWZ).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 80000000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30