Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji I etapu zadania inwestycyjnego pn. ,,Doposażenie siłowni napowietrznej wraz z ogrodzeniem terenu oraz budowa siłowni typu STREET WORKOUT w związku z prowadzeniem

Order Newsletter: 2017 Position: 53530 (oferta nr 3202254)

Client
Gmina Góra
State
dolnośląskie
Address
56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1 1
Phone
065 5443644
Fax
065/543-26-58
E-Mail
poplawski@gora.com.pl
Created
2017-03-28

Gmina Góra

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Góra ul. Mickiewicza 1 1 56-200 Góra dolnośląskie tel. 065 5443644 fax. 065/543-26-58 REGON 41105066900000

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji I etapu zadania inwestycyjnego pn. ,,Doposażenie siłowni napowietrznej wraz z ogrodzeniem terenu oraz budowa siłowni typu STREET WORKOUT w związku z prowadzeniem

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji I etapu zadania inwestycyjnego pn. ,,Doposażenie siłowni napowietrznej wraz z ogrodzeniem terenu oraz budowa siłowni typu STREET WORKOUT w związku z prowadzeniem zajęć dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych” w zakresie wymiany ogrodzenia – branża ogólnobudowlana. Ogólny zakres nadzorowanych robót: Inwestycja zlokalizowana jest na działce 1909 w m. Góra. Zakres I etapu nadzorowanych robót związanych z wymianą ogrodzenia w północnej części działki, z dostosowaniem szerokości wjazdu dla ruchu samochodów ciężarowych, obejmuje: - oczyszczenie terenu, - demontaż istniejącego ogrodzenia betonowego, obiektu kasy, istniejącego chodnika, - montaż ogrodzenia panelowego – ok. 115 mb, bramy dwu skrzydłowej, furtki, - wycinka drzew z gatunku topola – 4 szt. - uzupełnienie nawierzchni asfaltu, - zakup i montaż kostki brukowej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży drogowej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor Nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.: 3.2. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290), przepisów wykonawczych oraz niniejszej umowy. 3.3. Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę. Zaznacza się, że Wykonawca i Inspektor Nadzoru nie wprowadzą względem dokumentacji oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych jakichkolwiek zmian dotyczących robót, bez względu na ich zakres i istotność bez pisemnego polecenia lub zgody Zamawiającego. Projekt umowy zawarto w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl. „Doposażenie siłowni napowietrznej wraz z ogrodzeniem terenu”. 3.4. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 3.5. Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 3.6. Protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych oraz pilotowanie spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; 3.7. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 3.8. Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 3.9. Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 3.10. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 3.11. Inspektor nadzoru, w celu potwierdzenia pobytu na placu budowy, winien każdorazowo podpisać ,,listę obecności inspektora nadzoru na placu budowy” przygotowaną przez Zamawiającego. 3.12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71247000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30