PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA NR 34/2017

Order Newsletter: 2017 Position: 53543 (oferta nr 3202267)

Client
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
State
kujawsko-pomorskie
Address
86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1 1
Phone
56 458 32 90, 458 32 00
Fax
56 458 32 22
E-Mail
przetargi@13wog.pl
Created
2017-03-28

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )

Section I - The contracting

I.1) Name and address: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ul. Czwartaków 1 1 86-300 Grudziądz kujawsko-pomorskie tel. 56 458 32 90, 458 32 00 fax. 56 458 32 22 REGON 34090727700000

I.2) Type of contracting: podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA NR 34/2017

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy sprzętu pożarniczego, według zadań następująco: Zadanie nr 1: Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych „Holmatro” Zadanie nr 2: Przegląd okresowy pompy „Lukas” P-620 SG i narzędzi hydraulicznych Zadanie nr 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych Zadanie nr 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI Zadanie nr 5: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE Zadanie nr 6: Przegląd okresowy pił spalinowych Zadanie nr 7: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu Zadanie nr 8: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych Zadanie nr 9: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych Zadanie nr 10: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych Zadanie nr 11: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 – 3264 - 5 szt. Zadanie nr 12: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych „Vetter” Zadanie nr 13: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych „ Holmatro” Zadanie nr 14: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450 Zadanie nr 15: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie Zadanie nr 16: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych „TOHATSU” 2. Zakres wykonania usług przeglądów okresowych określonych jak powyżej należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1) Zakresem prac wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ oraz warunkami umowy; 2) Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 3) Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu; 4) Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3. Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) i/lub miejscowści Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja (w zależności od zadania). 4. Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog i 1 RBLog-Skład Gardeja zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie danych jednostek. 5. Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania). 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę:  dla zadania nr: 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15,16 - na okres 12 miesięcy.  dla zadania nr: 3, 4, 5, 11 - na okres 6 miesięcy po pierwszym przeglądzie i 6 miesięcy po drugim przeglądzie. od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze. 7. Okres ważności przeglądu w danym zadaniu musi być zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu). 8. Zakazuje się dokonywania wizji lokalnej, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu „Dron”. 9. Wykonawca oświadcza pod rygorem odpowiedzialności karnej i naliczenia kary umownej z tego tytułu, że osoby wykonujące przeglądy sprzętu pożarniczego są zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 9, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 8. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 10. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają „Ogólne Warunki Umowy”.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50413200-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30