Order Newsletter: 2017 Position: 53548 (oferta nr 3202272)
I.1) Name and address: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Czwartaków 3 86300 Grudziądz kujawsko-pomorskie tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 fax. 261 48 32 22
I.2) Type of contracting: inny: Podmiot prawa publicznego
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: REMONT DACHU WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA WYMIANĘ INSTALACJI ODGROMOWEJ I JEJ WYKONANIEM - BUDYNEK NR 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY AL. 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE - sprawa nr 5/2017
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej i jej wykonaniem - budynek nr 4 w kompleksie wojskowym przy al. 3-go maja 2-4 w Chełmnie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu na wymianę instalacji odgromowej z należytą starannością w sposób zgodny z postanowieniami warunków umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 j.t.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz.462 z późn. zm.). Na dokumentację składa się w szczególności: przedmiar robót – wykonany w dwóch pisemnych egzemplarzach; specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) – wykonana w dwóch pisemnych egzemplarzach; projekt budowlano-wykonawczy – wykonany w czterech egzemplarzach; uzgodnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.290 j.t.) i przepisami branżowymi. 2) wykonanie robót w szczególności w zakresie: wymiany pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na dachówkę karpiówkę wraz z wymianą łacenia dachu, wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, przemurowanie kominów ponad dachem, malowanie stolarki okiennej, wymiany instalacji odgromowej, wywozu i utylizacji odpadów. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na ogrodzeniu etapów robót, oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu w poręcze, mostki, daszki, oznakowaniu terenu znakami ostrzegawczymi, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Realizacja robót następowuje w formie dwuetapowej. Wykonawca w pierwszej kolejności (etap nr 1) będzie zobowiązany do opracowania projektu budowlano-wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na wymianę instalacji odgromowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień. Kolejno (etap nr 2) po zaakceptowaniu i przyjęciu dokumentacji, o której mowa przez Zamawiającego, Wykonawca przystąpi do remontu dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w etapie nr 1. Warunkiem przystąpienia Wykonawcy do realizacji drugiego etapu jest zrealizowanie etapu nr 1. Wykonanie etapów zakresu przedmiotu zamówienia będzie następowało na zasadach określonych treścią zawartej umowy. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 71242000-6 - przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów KOD 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD 45261000-4 - wykonywanie pokryć dachowych i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty KOD 45261320-3 - kładzenie rynien KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 45312311-0 - montaż instalacji piorunochronnej KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz program funkcjonalno-użytkowy oraz ogólne warunki umowy.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71242000-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information