Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania szaletów przy ul. Grochowskiej 270, Łukiskiej 29 oraz Placu Szembeka 1A.

Order Newsletter: 2017 Position: 53551 (oferta nr 3202275)

Client
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
State
mazowieckie
Address
04022 Warszawa, ul. Walewska 4
Phone
22 300 35 27
Fax
22 300 35 30
Created
2017-03-28

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Walewska 4 04022 Warszawa mazowieckie tel. 22 300 35 27 fax. 22 300 35 30

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania szaletów przy ul. Grochowskiej 270, Łukiskiej 29 oraz Placu Szembeka 1A.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: .Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania szaletów wraz z zabezpieczeniem sprzętu, środków higienicznych i środków czystości niezbędnych do właściwego ich utrzymania. Lokalizacja szaletów: 1)ul. Grochowska 270 (park OPAK) 2)ul. Łukiska 29 (park ZNICZA) 3)Plac Szembeka 1A. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 7 (dla każdej lokalizacji). 3. Wymagania zatrudnienia osób na podstawie art. 29 ust 3a. 1). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 3 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji. 2). Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 3 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 3). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. 4). Zakres prac przewidziany do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę opisany jest w opisie przedmiotu zamówienia (dla każdej lokalizacji). 5). Wykonawca nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy udokumentuje formę zatrudnienia zadeklarowanych przez niego pracowników w „Wykazie osób”, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”, okazując np. umowę o prace, druk ZUS RCA itp., z których jednoznacznie będzie wynikała liczba pełnych etatów. 6). Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 7). Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 8). Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 1 określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do Ogłoszenia. 9). Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz osób, potwierdzający dysponowanie co najmniej 4-ma osobami – zgodnie z zapisami pkt. 28.4.d) Ogłoszenia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90600000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: An electronic auction

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information