usługi w zakresie, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego

Order Newsletter: 2017 Position: 53569 (oferta nr 3202293)

Client
Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego
State
mazowieckie
Address
26-600 Radom, ul. Tochtermana 1 1
Phone
048 3626389
Fax
048 3624847
E-Mail
pogotowie@pogotowie.radom.pl
Created
2017-03-28

Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Tochtermana 1 1 26-600 Radom mazowieckie tel. 048 3626389 fax. 048 3624847 REGON 67020628600000

I.2) Type of contracting: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: usługi w zakresie, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia : są usługi w zakresie przeglądów , napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.Rodzaj zamówienia publicznego: usługa 3.Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ) zawiera zakres usług, marki, modele oraz ilości ambulansów, rok produkcji, dotychczasowy przebieg w km, średni przebieg roczny w km, pojemność silnika w cm³, numer rejestracyjny samochodu. 4.Serwis naprawczy samochodów musi być zlokalizowany w odległości do 10 km od siedziby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego znajdującego się w Radomiu przy ul. Tochtermana 1. 5.Serwis naprawczy samochodów winien być czynny, co najmniej 12 godzin dziennie w dni robocze i minimum 7 godzin w soboty. 6.Wykonawca bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia zobowiązany jest do bezzwłocznego przystąpienia do naprawy ambulansu jak również do dołożenia wszelkich starań w przedmiocie zminimalizowania czasu naprawy. Strony dopuszczają telefoniczną formę zgłaszania zleceń, jak również za pośrednictwem: fax lub e- mail. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia zgłoszenia naprawy, ze względu na brak możliwości jej wykonania z uwagi np. na brak części zamiennych, brak mocy przerobowych itp. 7.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i rozliczenia napraw samochodów wynikłych ze zdarzenia losowego objętego odrębną umową ubezpieczenia Zamawiającego, 8.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług w okresie trwania umowy, ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ. 9.W trakcie wykonywania przeglądów okresowych i obsługi technicznej, oprócz czynności zawartych w instrukcji obsługi dla danej marki i typu ambulansu, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić komputerowe badanie pojazdu na ścieżce diagnostycznej (badanie hamulców, amortyzatorów) z jednoczesnym załączeniem wydruków. 10.Wykonanie innych napraw niż w/w w zakresie napraw karoserii i zabudowy ambulansu wg zlecenia Zamawiającego. 11.Zapewnienie usługi pomocy drogowej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 12.Części zamienne i materiały eksploatacyjne dostarcza Wykonawca. Części zamienne i materiały użyte w naprawach i okresowych przeglądach technicznych powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów i spełniać normy jakościowe stosowane w tym zakresie. 13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania usługi z części (materiałów) przez niego powierzonych. 14.Od momentu przejęcia przez osobę upoważnioną z ramienia Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazany ambulans oraz jego wyposażenie. 15.Wykonawca naprawy jest zobowiązany do przekazania naprawionego ambulansu w stanie czystości i porządku oraz odpowiednio zakonserwowanego. 16.Liczba ambulansów podlegających obsłudze w ramach niniejszego zamówienia może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie trwania umowy. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. 17.Wykonawca udzieli, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie usługi, natomiast gwarancja na wszystkie użyte do wykonywania usługi części zamienne będzie zgodna z gwarancją udzieloną przez producenta danej części. Przez okres trwania umowy udzielone przez Wykonawcę gwarancje na świadczone usługi oraz na części zamienne nie ulegną zmianom. 18.Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy roszczenie z tytułu rękojmi. 19.W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji wykonanej usługi Wykonawca na swój koszt odbierze ambulans z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od momentu uznania reklamacji. Wykonawca rozpatrzy zasadność reklamacji w ciągu nie dłuższym niż 24 godziny od otrzymania formalnego jej zgłoszenia przez Zamawiającego. 20.Po bezskutecznym upływie terminów, o których mowa w pkt. 21, Wykonawca zabezpieczy zastępczy ambulans, który udostępni Zamawiającemu nieodpłatnie do czasu ukończenia naprawy reklamacyjnej. 21.W przypadku braku ambulansu zastępczego o którym mowa w pkt. 22 Zamawiający może wynająć ambulans od innego podmiotu obciążając kosztami wynajęcia Wykonawcę. 22. Z uwagi na specyfikę prowadzonej działalności przez Zamawiającego oraz wymagane powyżej rygory dotyczące terminowości napraw, wszystkie usługi muszą być świadczone w stacji obsługi, wyposażonej w minimum cztery stanowiska naprawcze oraz minimum jedno stanowisko diagnostyczne. Wykonawca musi podać w ofercie adres stacji obsługi, która będzie realizowała zamówienie. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywanej naprawy lub obsługi technicznej samochodów. 24. Zamawiający zastrzega stałość cen ofertowych przez cały okres obowiązywania umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50112000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30