Order Newsletter: 2017 Position: 53570 (oferta nr 3202294)
I.1) Name and address: Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie ul. Mickiewicza 39 39 82-400 Sztum pomorskie tel. 55 640 6327 fax. 55 640 6327 REGON 17020384300000 www.sztum.pl
I.2) Type of contracting: administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie: Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników zajęć wyjazdowych oraz nauczycieli pełniących opiekę podczas zajęć wyjazdowych w ramach projektu pn.: Naukowy zawrót głowy. Myśl i twórz
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ tj. – Programie Ubezpieczenia, oraz w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, a także w Harmonogramie zajęć wyjazdowych stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844 z późn zm.). 2.Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku poz. 1666 z późn. zm.).
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66510000-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30