Remont pokrycia dachowego wiat nr 137,176,177,178,179 na terenie Jednostki Wojskowej w Hajnówce

Order Newsletter: 2017 Position: 73523 (oferta nr 3221275)

Client
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
State
podlaskie
Address
15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
Phone
261 398 839
Fax
261 398 813
Created
2017-04-25

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

Section I - The contracting

I.1) Name and address: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ul. Kawaleryjska 70 15-601 Białystok podlaskie tel. 261 398 839 fax. 261 398 813

I.2) Type of contracting: inny: Jednostka Wojskowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont pokrycia dachowego wiat nr 137,176,177,178,179 na terenie Jednostki Wojskowej w Hajnówce

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Remont pokrycia dachowego wiat nr 137,176,177,178,179 na terenie Jednostki Wojskowej w Hajnówce” 1.1. Wiata nr 137 1.1.1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1  Rozebranie pokrycia dachowego z blachy falistej ocynkowanej,  Czyszczenie ręczne konstrukcji wiaty wraz z odtłuszczeniem. 1.1.2. Roboty remontowe CPV 45261210-9  Malowanie ręczne konstrukcji wiaty antykorozyjną farbą podkładową oraz nawierzchniową, kolor ciemny brąz,  Ołacenie połaci dachowej pod pokrycie z blachy trapezowej, łaty 50x50 mm impregnowane w rozstawie co ok. 40 cm,  Mocowanie deski czołowej szer. 10 cm po obwodzie wiaty,  Krycie wiaty blachą trapezową powlekaną T-35 o gr. min. 0,7 mm w kolorze ciemny brąz,  Wykonanie obróbki blacharskiej deski czołowej z blachy płaskiej powlekanej w kolorze pokrycia. 1.2. Wiata nr 178 1.2.1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1  Rozebranie pokrycia dachowego z blachy falistej ocynkowanej,  Czyszczenie ręczne konstrukcji wiaty wraz z odtłuszczeniem. 1.2.2. Roboty remontowe CPV 45261210-9  Malowanie ręczne konstrukcji wiaty antykorozyjną farbą podkładową oraz nawierzchniową, kolor ciemny brąz,  Ołacenie połaci dachowej pod pokrycie z blachy trapezowej, łaty 50x50 mm impregnowane w rozstawie co ok. 40 cm,  Mocowanie deski czołowej szer. 10 cm po obwodzie wiaty,  Krycie wiaty blachą trapezową powlekaną T-35 o gr. min. 0,7 mm w kolorze ciemny brąz,  Wykonanie obróbki blacharskiej deski czołowej z blachy płaskiej powlekanej w kolorze pokrycia,  Wymiana przewodów odprowadzających instalacji odgromowej wraz ze złączami, pręt stalowy ocynkowany min. fi 8 mm,  Wymiana oprawy oświetleniowej zawieszanej, hermetycznej IP 54,  Wymiana przewodów kabelkowych wraz z rurkami instalacyjnymi. 1.3. Wiata nr 179 1.3.1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1  Rozebranie pokrycia dachowego z blachy falistej ocynkowanej,  Czyszczenie ręczne konstrukcji wiaty wraz z odtłuszczeniem,  Czyszczenie ręczne szczotkami stalowymi murku wiaty. 1.3.2. Roboty remontowe CPV 45261210-9  Wymiana płatwi z kształtowników kwadratowych na ceowniki C 60x30x3 spawane do słupków,  Malowanie ręczne konstrukcji wiaty antykorozyjną farbą podkładową oraz nawierzchniową, kolor ciemny brąz,  Ołacenie połaci dachowej pod pokrycie z blachy trapezowej, łaty 50x50 mm impregnowane w rozstawie co ok. 40 cm,  Mocowanie deski czołowej szer. 10 cm po obwodzie wiaty,  Krycie wiaty blachą trapezową powlekaną T-18 o gr. min. 0,7 mm w kolorze ciemny brąz,  Wykonanie obróbki blacharskiej deski czołowej z blachy płaskiej powlekanej w kolorze pokrycia,  Wyrównanie powierzchni murku wiaty zaprawą wyrównawczą o zwiększonej przyczepności do podłoża wraz ze zbrojeniem siatką i zatarciem na gładko,  Dwukrotne malowanie murku wiaty farbą elewacyjną silikonową lub silikatową w kolorze zielonym. 1.4. Wiata nr 177 1.4.1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1  Rozebranie pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej,  Rozebranie ołacenia dachu,  Demontaż konstrukcji z rygli i płatwi stalowych,  Odbicie tynków cem.-wap. z murków wiaty,  Czyszczenie ręczne konstrukcji wiaty wraz z odtłuszczeniem, 1.4.2. Roboty remontowe CPV 45261210-9  Przemurowanie części murków w miejscach spękań,  Przyspawanie blach głowicowych gr. 10 mm na słupach, przyspawanie rygli z kształtowników dwuteowych I140 z przyspawaniem wzmocnień w postaci żeber z blachy gr 10 mm na połączeniach rygiel-słup,  Przyspawanie do rygli płatwi stalowych z ceowników C100 co ok 100 cm,  Ołacenie połaci dachowej pod pokrycie blachą trapezową z przybiciem desek czołowych,  Krycie wiaty blachą trapezową powlekaną T-35 o gr. min. 0,7 mm w kolorze ciemny brąz,  Wykonanie obróbki blacharskiej deski czołowej z blachy płaskiej powlekanej w kolorze pokrycia,  Malowanie ręczne konstrukcji wiaty antykorozyjną farbą podkładową oraz nawierzchniową, kolor ciemny brąz,  Otynkowanie tynkiem cementowym murków wiaty z dwukrotnym malowaniem farbą elewacyjną w kolorze zielonym, 1.5. Wiata nr 176 1.5.1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1  Rozebranie pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej,  Czyszczenie ręczne konstrukcji wiaty wraz z odtłuszczeniem, 1.5.2. Roboty remontowe CPV 45261210-9  Ołacenie połaci dachowej pod pokrycie blachą trapezową,  Krycie wiaty blachą trapezową powlekaną T-35 o gr. min. 0,7 mm w kolorze ciemny brąz,  Zamocowanie (przybicie) blachy powlekanej na powierzchni przegrody drewnianej od wewnątrz wiaty,  Malowanie ręczne konstrukcji wiaty oraz kafarów stalowych antykorozyjną farbą podkładową oraz nawierzchniową, kolor ciemny brąz, UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zaleca się aby Wykonawca przed przystąpieniem do kalkulacji ceny kosztorysowej dokonał wizji lokalnej, pomiarów własnych itp. w przedmiocie zamówienia. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30 do 15.00, w piątki w godzinach 7.30 do 12.30, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Użytkownika. 2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu (pojazdów) uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. 3. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 4. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 8. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 9. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady – surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. Wartość złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazania w 2017 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 10. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy przewidziani do realizacji robót powinni stawić się w wyznaczonym dniu oraz godzinie na szkolenie w zakresie zasad wejścia, opuszczania, przebywania i poruszania się po terenie Składu Hajnówka, BHP i ppoż, które odbędzie się na terenie Składu Hajnówka 11. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie robót dekarskich, przy czym: • W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Pracownikami fizycznymi nie są: osoby kierujące budową, wykonujące obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów budowlanych, inspektorzy nadzoru. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: • rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie, dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia w ramach przedmiotu umowy. • W trakcie realizacji zamówienia, na podstawie art. 36 ust. 2 pkt 8a, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności. Zgodnie z projektem umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. • W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwania zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności w trakcie realizacji zamówienia: obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. • W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę z tymi osobami. • Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. • Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. • Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 3) i 4) powyżej oraz w SIWZ. 13. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 3 oraz w przedmiarze robót- załącznik nr 5 do SIWZ. (Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp). 15. Obowiązkiem wykonawcy, zgodnie z zapisami w projekcie umowy (załącznik nr 6) § 4 pkt.2 jest dostarczenie Zamawiającemu imiennego wykazu wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu umowy z podaniem danych osobowych, seriami i numerami dokumentów tożsamości. 16. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. 17. WIZJA LOKALNA w miejscu wykonywania zamówienia odbędzie się w dniu 09 marca 2017r. (czwartek) o godz.11:00 w miejscu realizacji zamówienia publicznego. Osoba do kontaktu: Pan Paweł PATEJUK TEL. 723-663-385. Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. Zebranie o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego zachowując formę pisemną na adres: e-mail: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl lub fax: 261 39 88 13.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45111300-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information