Wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Wrocławskiej od Placu Sybiraków do ulicy Nadbrzeżnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – przebudowa ulicy Wrocławskiej od Placu

Order Newsletter: 2017 Position: 73558 (oferta nr 3221310)

Client
Prezydent Miasta Legnicy
State
dolnośląskie
Address
59-220 Legnica, pl. Słowiański 8 8
Phone
076 7212100
Fax
076 7212115
www
www.legnica.um.gov.pl
E-Mail
im@legnica.um.gov.pl
Created
2017-04-25

Prezydent Miasta Legnicy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Prezydent Miasta Legnicy pl. Słowiański 8 8 59-220 Legnica dolnośląskie tel. 076 7212100 fax. 076 7212115 REGON 39064725100000 www.legnica.um.gov.pl

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Wrocławskiej od Placu Sybiraków do ulicy Nadbrzeżnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – przebudowa ulicy Wrocławskiej od Placu

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamówienie obejmuje: 1. Przebudowę ulic na pow. ok. 6730 m2 , w tym wykonanie następujących robót: 1) przygotowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu w oparciu o przekazaną dokumentację. 2) w części drogowej: a) przebudowę jezdni i chodników z budową zatok postojowych ul. Wrocławskiej długość ok. 294m, wykonanie nawierzchni z kostki granitowej i płyt kamiennych, z częściowym wykorzystaniem materiałów z rozbiórki wraz z wbudowaniem torów tramwajowych na wskazanym w dokumentacji projektowej odcinku ulicy, b) przebudowę nawierzchni jezdni i chodników z budową zatoki postojowej ul. Daszyńskiego długość ok. 25m, wykonanie nawierzchni z kostki granitowej i płyt kamiennych, z częściowym wykorzystaniem materiałów z rozbiórk, c) przebudowę nawierzchni jezdni i chodników ul. Rzemieślniczej długość ok. 9m, wykonanie nawierzchni z kostki granitowej i płyt kamiennych, z częściowym wykorzystaniem materiałów z rozbiórki, d) zagospodarowanie pasów zieleni, e) obudowę schodów , podestów, okienek piwnicznych, f) docelową organizację ruchu drogowego, 3) w części elektrycznej: a) budowę oświetlenia ulicznego, b) usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami elektroenergetycznymi n/n 0,4kV i SN 20kV, 4) budowę kanalizacji deszczowej - odwodnienie pasa drogowego, 5) budowę kanalizacji na cele szerokopasmowej sieci kanalizacji teleinformatycznej LEGMAN, 6) przebudowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, w tym: a) przebudowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w sposób zapewniający utrzymanie ciągłości dostawy wody i odprowadzenia ścieków do/z posesji mieszkalnych i usługowych, b) budowę przyłączy kanalizacyjnych do ścian zewnętrznych poszczególnych budynków ( w trakcie realizacji tych prac Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z właścicielem/zarządcą posesji przy udziale LPWiK), c) budowę przyłączy wodociągowych do ściany poszczególnych budynków, w ścisłym porozumieniu z właścicielami/ zarządcami poszczególnych posesji i LPWiK, aby umożliwić prawidłowe połączenie z wodomierzem tj. z instalacją wewnętrzną. 7) usunięcie kolizji z siecią teletechniczną ORANGE. 5. Zamawiający zaleca realizację robót budowlanych w dwóch etapach: 1) I etap : przebudowa ul. Wrocławskiej na odcinku od Placu Sybiraków do posesji nr 65/67 (warsztat samochodowy) w taki sposób, aby wjazd do warsztatu dla pojazdów samochodowych był czynny, 2) II etap : przebudowa ul. Wrocławskiej na odcinku od posesji nr 65/67 (warsztat samochodowy) do ul. Nadbrzeżnej w taki sposób, aby wjazd do warsztatu dla pojazdów samochodowych był czynny. 3) kolejność robót z uwzględnieniem w.w. etapów określa Harmonogrami rzeczowo-finansowy robót - stanowiący załącznik nr 1 do umowy. W związku z planowanym podziałem zadania na dwa etapy (granica podziału na wysokości posesji nr 65/67) oraz konieczności zapewnienia odbioru śceków Wykonawca zabezpieczy sprzęt, np. pompy zatapialne, rury, kształtki itp. do tymczasowego odprowdzenia ścieków na czas budowy kanalizacji sanitarnej. zgodnie z § 1 Projektu umowy - Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz szczegółowym zakresem rzeczowym robót zawartym w dokumentacji projektowej, tj. w Rozdziałach 4 i 5 (SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 * ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666 tekst jednolity) - prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani, - brukowanie - brukarze, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne - elektromonterzy . Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno w szczególności zawierać: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, 2) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: za brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego powyżej w pkt 2 czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) w wysokości 200 zł za każdy stwierdzony przypadek. * art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy: cyt. „…Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem….”

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233100-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wadium w wysokości 30.000,- PLN(słownie trzydzieści tysięcy złotych). Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30