Świadczenie usługi ochrony budynków Sądu Rejonowego w Piasecznie i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie

Order Newsletter: 2017 Position: 73565 (oferta nr 3221317)

Client
Sąd Rejonowy w Piasecznie
State
mazowieckie
Address
05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 14 14
Phone
0-22 703 78 00
Fax
0-22 703 78 85
E-Mail
gospodarczy@piaseczno.sr.gov.pl
Created
2017-04-25

Sąd Rejonowy w Piasecznie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Sąd Rejonowy w Piasecznie ul. Kościuszki 14 14 05-500 Piaseczno mazowieckie tel. 0-22 703 78 00 fax. 0-22 703 78 85 REGON 14123103200000

I.2) Type of contracting: inny:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie usługi ochrony budynków Sądu Rejonowego w Piasecznie i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony budynków Sądu Rejonowego w Piasecznie i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14 w Piasecznie oraz budynku Ośrodka Kuratorskiego nr 1 przy ul. Puławskiej 32E lok. 17 w Piasecznie. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających. 5) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia osoby, którymi będzie się posługiwał podwykonawca muszą spełniać wymagania określone dla osób, które będą realizowały zamówienie zgodnie z zapisami Rozdziału IV ust. 1 pkt 1.1 ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto podwykonawcy, którzy zostaną skierowani do wykonywania czynności powierzonych przez wykonawcę, muszą spełniać wymagania określone w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.1 pkt 1 lit. b specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odnośnie posiadania aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia, potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych z wyłączeniem możliwości ich przetwarzania w użytkowanych przez nich obiektach, potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej, wydawanego przez ABW albo SKW po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego, a w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności poufne lub wyższej, wydawanego przez ABW albo SKW, i zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydawanego przez ABW albo SKW lub Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych- zgodnie z zapisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016.1167 j.t.). Niniejszego wymogu nie muszą spełniać podwykonawcy, którym w ramach realizacji umowy o zamówienie publiczne będą powierzone działania w zakresie Grupy Interwencyjnej. Jednocześnie podwykonawcy, którzy zostaną skierowani do wykonywania czynności powierzonych przez wykonawcę, muszą spełniać wymagania określone w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 lit. a specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odnośnie posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2016.1432 j.t.). 9) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców, z zastrzeżeniem ust. 8. 10) W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 11) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 13) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 14) Przepisy pkt 12 i 13 stosuje się także wobec dalszych podwykonawców. 15) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79710000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30