Rozbudowa ulicy Krótkiej oraz części ulicy Fabrycznej w Warce

Order Newsletter: 2017 Position: 73577 (oferta nr 3221329)

Client
Gmina Warka
State
mazowieckie
Address
05660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
Phone
048 665 12 00
Fax
048 665 12 25
E-Mail
uzp@warka.org.pl
Created
2017-04-25

Gmina Warka

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Warka Plac St. Czarnieckiego 1 05660 Warka mazowieckie tel. 048 665 12 00 fax. 048 665 12 25 REGON 52662400000

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Rozbudowa ulicy Krótkiej oraz części ulicy Fabrycznej w Warce

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa ulicy Krótkiej oraz części ulicy Fabrycznej w Warce”. Stan istniejący Ul. Krótka stanowi drogę gminną o nr 161058W, posiada nawierzchnię jezdni o nawierzchni bitumicznej o znacznej degradacji. Ulica nie posiada chodników, kanalizacji deszczowej natomiast oświetlenie dowieszone na słupach energetycznych, nie zapewniające oświetlenia drogi. Wzdłuż drogi przebiega rów. Przewidziany do rozbudowy odcinek ulicy Krótkiej bezpośrednio łączy się z drogą wyższej kategorii tj. ul. Gośniewską stanowiącą drogę powiatową o nr 1672W oraz z ul. Fabryczną stanowiącą drogę gminną nr 161035W, przewidzianą do rozbudowy niniejszą inwestycją. Przy ulicy znajdują się przedsiębiorstwa, domki jednorodzinne ponadto powstaje kompleks budynków wielorodzinnych. Ul. Fabryczna stanowi drogę gminną o nr 161035W. Na odcinku o długości ok. 280m posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej, na pozostałym odcinku jezdnia z bloczków betonowych. Po stronie prawej, częściowo zlokalizowany jest chodnik o nawierzchni zdegradowanej. Ulica nie posiada kanalizacji deszczowej natomiast oświetlenie dowieszone na słupach energetycznych, nie zapewniające oświetlenia drogi. Wzdłuż części drogi przebiega rów. Rozbudowywany odcinek ulicy Fabrycznej bezpośrednio, poprzez rondo łączy się z drogami wyższej kategorii tj. drogą powiatową o nr 6602W - ul. Obwodową i ul. Księdza Marcelego Ciemniewskiego oraz drogą wojewódzką o nr 731 stanowiącą ul. Puławską, natomiast w środkowym odcinku, poprzez skrzyżowanie, łączy się z drogą gminną stanowiącą ulicę Krótką. Bezpośrednio przy ulicy znajdują się liczne przedsiębiorstwa, budynki wielorodzinne, dom weselny. Powyższa droga prowadzi do wysypiska odpadów i punktu przeładunku odpadów. Rozbudowa ul. Fabrycznej w połączeniu z rozbudową ul. Krótkiej stwarza nowe możliwości dostępności komunikacyjnej, gdyż pomimo lokalnego charakteru pełnią istotne funkcje w układzie komunikacyjnym Warki. W pasie drogowym ulic występuje bogate uzbrojenie podziemne i naziemne: wodociąg, gazociąg, kanał sanitarny, linie telekomunikacyjne, linie energetyczne i oświetleniowe. Stan projektowany Ul. Krótka W ramach inwestycji wykonana zostanie nowa jezdnia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6 m, wraz z podbudową, chodniki, zjazdy i zatoka postojowa z kostki betonowej. Ponadto wykonana zostanie sieć kanalizacji deszczowej wraz z posadowieniem separatora, oraz nowe oświetlenie uliczne. Wzdłuż ulicy przebiega rów odwadniający, który wpada do przepustu rurowego pod jezdnią przewidzianego do wymiany w ramach niniejszej inwestycji. W ramach inwestycji należy wykonać przebudowę rowu otwartego na rów kryty wraz z umocnieniem płytami ażurowymi w pozostałej części rowu nie podlegającej przykryciu. W ramach inwestycji wykonane zostanie nowe ruchu. Ulicę Krótka należy włączyć za pomocą skrzyżowania w ul. Gośniewską stanowiąca oznakowanie pionowe i poziome wg zatwierdzonego projektu organizacji stałej drogę powiatową, oraz w ul. Fabryczną objętą niniejszą rozbudową. W ramach niniejszej inwestycji należało będzie dokonać robót rozbiórkowych istniejącego oświetlenia ulicznego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wycinki drzew wraz z usunięciem karp. Tereny zielone należy obsiać trawą po wcześniejszym humusowaniu. Ul. Fabryczna W ramach inwestycji wykonana zostanie nowa jezdnia o nawierzchni bitumicznej, o szerokości 6 m, wraz z podbudową, chodniki, zjazdy i zatoka postojowa z kostki betonowej. Ponadto wykonana zostanie sieć kanalizacji deszczowej wraz z posadowieniem osadnika i separatora, oraz nowe oświetlenie uliczne. W ramach inwestycji wykonane zostanie nowe oznakowanie pionowe i poziome w tym progi zwalniające wg zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu. Rozbudowywany odcinek ulicy Fabrycznej należy włączyć do nieprzebudowywanego odcinka ulicy Fabrycznej. W ramach niniejszej inwestycji należało będzie dokonać robót rozbiórkowych istniejącego oświetlenia ulicznego. Ponadto Zobowiązany jest do wycinki drzew wraz z usunięciem karp. Tereny zielone należy obsiać trawą po wcześniejszym humusowaniu. Jednocześnie w ramach inwestycji do obowiązków Wykonawcy, w ramach usunięcia kolizji, należała będzie przebudowa kanalizacji kablowej telekomunikacyjnej w obydwu ulicach oraz przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Krótkiej. Zamawiający zwraca uwagę, iż w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nie ujawnione, dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone. Gmina Warka informuje, że w trakcie realizacji inwestycji przebudowana zostanie sieć energetyczna sn i nn przez właściciela sieci. Wykonawca wyłoniony w niniejszym przetargu będzie miał obowiązek współpracy z Wykonawcą przebudowy sieci energetycznych, w tym udostępnienie placu budowy. Wykonawca wyłoniony niniejszym przetargiem zobowiązany będzie do demontażu linii oświetleniowej w obydwu ulicach wraz z częścią słupów na których zamontowane jest oświetlenie uliczne, które należało będzie przekazać do PGE lub do Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu opraw oświetleniowych objętych dokumentacją projektową. Gmina Warka informuje, iż w roku 2016 r. dokonała wymiany opraw oświetleniowych na oprawy typu led. W związku z powyższym Wykonawca zobligowany jest do zapakowania zdemontowanych opraw, w sposób gwarantujący ich bezpieczne przechowywanie, brak uszkodzenia i przekazania ich Zamawiającemu, w miejsce przez niego wskazane. Inwestycja prowadzona będzie w oparciu o n/w decyzje: 1. Decyzja nr 1045/2016 z dnia 31.08.2016 r. - pozwolenie na budowę dla rozbudowy ulicy Krótkiej oraz części ulicy Fabrycznej (obiekt kat. XXV) na działkach o nr ew. 534, 540/7, 540/11, 533, 641, 532/2, 531/22, 531/24, 528/2, 527/4 poł. W obrębie ewidencyjnym 0002 - Warka. 2. Zgłoszenie robót z dnia 11.08.2016 r. wraz z zaświadczeniem z dnia 14.09.2016 r. o nie wniesieniu sprzeciwu na "Przebudowę drogi - ulicy Gośniewskiej w Warce w istniejącym pasie drogowym" - przebudowa skrzyżowania. 3. Zgłoszenie robót z dnia 07.07.2016 wraz zaświadczeniem z dnia 18.01.2016 r. o nie wniesieniu sprzeciwu na " Przebudowę sieci energetycznych PGE Dystrybucja S.A." Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania odpowiedniej czasowej organizacji ruchu na czas budowy, zapewniającą dojścia i dojazdu do posesji. Z uwagi na lokalizację licznych przedsiębiorstw oraz wysypiska odpadów niezbędne będzie opracowanie organizacji ruchu, której wprowadzenie nie zachwieje funkcjonowania w/w lub zapewnić alternatywny dojazd dostosowany do tonażu pojazdów. Przewiduje się realizację inwestycji w oparciu o środki finansowe uzyskane z Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019. W związku z powyższym niedopuszczalne będzie przesunięcie terminów realizacji umowy, z uwagi na ryzyko utraty dotacji przez Zamawiającego. Wykonawca przystępując do opracowania oferty powinien mieć świadomość powyższej sytuacji i odpowiednio wcześnie przystąpić do realizacji wszystkich prac związanych z realizacją umowy (w tym opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu). W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z wymaganych terminów, Zamawiający bezwzględnie będzie egzekwował zapisy umowy dotyczące kar umownych. Prace rozbiórkowe należy prowadzić w sposób umożliwiający odzyskanie materiałów tj.: destrukt, kostka betonowa, bloczki betonowe, płyty betonowe, krawężniki, obrzeża itp. Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania materiałów z rozbiórki tj.: kostka betonowa, bloczki betonowe, materiał z frezowania, obrzeża, krawężniki płytki chodnikowe – nadające się do ponownego wbudowania, do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego. Kostkę betonową, bloczki betonowe przed przekazaniem należy oczyścić i spakować a palety, które dostarczy Wykonawca. Oprawy oświetleniowe, po zapakowaniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane. Pozostały materiał rozbiórkowy (krawężniki, obrzeża, popękane płytki chodnikowe, uszkodzona kostka betonowa itp.) pozbawiony ziemi należy przekazać jako gruz do ZUK w Warce Sp. z o.o. Powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Niniejszą inwestycję należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Na przedmiotowym terenie występuje zabudowa mieszkaniowa, liczne przedsiębiorstwa, dom weselny oraz wysypisko odpadów. Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych - należy zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne, jakościowe – z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty. Inwestycję należy realizować biorąc pod uwagę warunki techniczne wydane przez dysponentów sieci. Koszty płatnego nadzoru, płatnego odbioru końcowego itp. Dysponentów sieci obciążają Wykonawcę. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania, będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami, SIWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno pomocniczy. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej, a niezbędne do wykonania zadania. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych w stosunku do urządzeń/rozwiązań/materiałów projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/rozwiązania/materiały równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych muszą być co najmniej nie gorsze, jak parametry urządzeń/rozwiązań projektowych. W przypadku opraw oświetleniowych Zamawiający uzna za równoważne oprawy spełniające co najmniej parametry: - konstrukcja jednokomorowa - materiał korpusu –odlew aluminiowy - odporność na uderzenia IK08 - stopień ochrony komory optycznej i osprzętu elektrycznego min. IP66 - II klasa ochronności - uniwersalny uchwyt poziomego montowania na wysięgniku - moc oprawy max 80 W - strumień świetlny całej oprawy min. 9750lm - utrzymanie strumienia świetlnego 90% po 50 000 h - wydajność oświetlenia min. 110lm/W W przypadku separatorów Zamawiający uzna za równoważne spełniające co najmniej: Separatory lamelowe zintegrowane z osadnikami o przepływie nominalnym odpowiednio Qn=20 l/s i Qn=30 l/s. Korpus – studnia betonowa odpowiednio Dn 2000 i Dn 2500 zabudowana z prefabrykowanych elementów betonowych i żelbetonowych, wykonanych z betonu wibroprasowanego C35/45 wodoszczelnego W8, o nasiąkliwości poniżej 5%, mrozoodpornego F-150. Separatory wyposażone we złaz żeliwny klasy C250. Nadbudowa z kręgów betonowych o średnicy odpowiadającej średnicy korpusu. Wnętrze separatora podzielone na 3 komory, dopływową, separatora i odpływową. Pojemność części osadowej odpowiednio v=2,02 m3 i V=3,09 m3 . Pojemność komory olejowej odpowiednio V=0,3 m3 i V=0,45 m3. Komora separacji wyposażona w pakiet lamelowy wspomagający separację grawitacyjną. Część osadowa zlokalizowana w pierwszej i drugiej komorze pod pakietem lamelowym. W przypadku osadnika Zamawiający uzna za równoważny spełniający co najmniej: Osadnik wirowy jednokomorowy, o przepływie nominalnym Qn=30 l/s. Korpus – studnia betonowa Dn 1500 zabudowana z prefabrykowanych elementów betonowych i żelbetonowych, wykonanych z betonu wibroprasowanego C35/45 wodoszczelnego W8, o nasiąkliwości poniżej 5%, mrozoodpornego F-150. Osadnik wyposażony we właz żeliwny klasy C250. Nadbudowa z kręgów betonowych o średnicy odpowiadającej średnicy korpusu. Pojemność części osadowej V=2,64 m3. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń prototypowych. W przypadku powoływania się Wykonawcy na urządzenia równoważne Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy, niż 2 lata. W związku z powyższym Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy składającego ofertę w oparciu o urządzenia równoważne, wskazania miejsca montażu proponowanych urządzeń, przez okres co najmniej 2 lata. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 6 i dołączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Oferta Wykonawcy w której zostanie stwierdzone iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe – m2, mb, szt.), w tym wykaz długości wybudowanych sieci, obiektów dla poszczególnych rodzajów materiałów, średnic w rozbiciu na poszczególne ulice. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Ponadto do zadań Wykonawcy należało będzie zebranie danych wraz z dokumentacją fotograficzną i filmową i wprowadzenie ich do książki drogi odpowiednio dla poszczególnych ulic. Książki drogi Gmina prowadzi w wersji elektronicznej, w programie EDIOM DESIGNERS. Zebranie i wprowadzenie danych po odbiorze i wprowadzeniu stałej organizacji ruchu. Termin wprowadzenia danych – 1 miesiąc od odbioru końcowego. W celu umożliwienia Wykonawcy fakturowania częściowego, opracuje on harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy, obejmujący wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych Przedmiotem Umowy: 1) prace ziemne, w tym: a) prace związane z wykonaniem elementów sieci zewnętrznych kanalizacyjnych i elektrycznych; b) prace związane z wykonaniem ciągów komunikacyjnych; 2) prace brukarskie 3) obsługa maszyn budowlanych 4) wykonanie czynności z zakresu robót bitumicznych. - Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac wynikający z przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu. W przypadku zmiany terminów wynikających z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków. - Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy. - W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem: a) kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska; b) kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcję Pracy. - Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę. - Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: * brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu, * nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej – załącznik nr 8 d SIWZ. Dane teleadresowe: 1. Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu, Odrzywołek 8a, 05-622 Belsk Duży, tel. 48 661-02-62 2. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna Rejon Energetyczny Kozienice, ul. Przemysłowa 11, tel. (048) 667 04 01 Posterunek Warka tel.: (048) 667 04 01 3. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie, Zakład w Radomiu, ul. Gazowa 11/13, tel. (048) 332 41 84 Rejon Dystrybucji Gazu w Mogielnicy, ul. Stegny, tel.: (048) 663 51 42 4. Starostwo Powiatowe w Grójcu Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Piłsudskiego 59, tel.: (048) 665 11 29 5. Komenda Powiatowa Policji w Grójcu, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec, tel.: (048) 668 72 00 6. Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego Departament Nieruchomości i Infrastruktury, ul. Jagiellońska 36, 03-719 Warszawa, tel.: 022 59 79 801 7. Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa Obwód Drogowy w Otwocku, ul. Górna 18, 05-400 Otwock, tel.: 022 779 24 87.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 20 000,00 zł. Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu – na koncie Zamawiającego; w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) – znajdzie się w kasie Urzę

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:

IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30