Order Newsletter: 2017 Position: 73619 (oferta nr 3221371)
I.1) Name and address: Gmina Miasta Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 81382 Gdynia pomorskie
I.2) Type of contracting: administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zachodniego skrzydła budynku przy ul. Chylońskiej 237 na potrzeby żłobka i przedszkola”
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych dla inwestycji obejmującej dwa zadania: a) Zadanie nr 1 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w poziomie parteru zachodniego skrzydła budynku przy ul. Chylońskiej 237 w Gdyni na potrzeby żłobka w ramach „Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2017”, b) Zadanie nr 2 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w poziomie piętra zachodniego skrzydła budynku przy ul. Chylońskiej 237 w Gdyni na potrzeby przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu (dojścia, dojazdy, miejsca parkingowe, place zabaw, ogrodzenia, droga ppoż., urządzenie zielenią itp.), dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz obowiązujących przepisów, w tym bezpieczeństwa pożarowego oraz wykonaniem tablicy informacyjnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1 Program Funkcjonalno - Użytkowy dla Zadania nr 1 stanowiący Załącznik nr 1.1 do SIWZ, 2.2 Program Funkcjonalno - Użytkowy dla Zadania nr 2 stanowiący Załącznik nr 1.2 do SIWZ, 2.3 Postanowienia zawarte we wzorze Umowy oraz SIWZ, 2.4 Dokumentacja fotograficzna pomieszczeń zachodniego skrzydła budynku stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch Etapach: 3.1 ETAP I – wykonanie dla każdego zadania z osobna dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz wykonawczej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy dla Zadania nr 1, Program Funkcjonalno – Użytkowy dla Zadania nr 2 i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, zgłoszeń, pozwoleń oraz uzgodnień; 3.2 ETAP II – wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej Gdyni oraz Państwową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Gdyni oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. 4. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy dla Zadania nr 1 (Załącznik nr 1.1 do SIWZ), Program Funkcjonalno – Użytkowy dla Zadania nr 2 (Załącznik nr 1.2 do SIWZ) oraz wszelkich wytycznych oraz postanowień Zamawiającego zawartych w niniejszym SIWZ, wzorze Umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zgodnie z art. 29 ust. 5 i 6 ustawy Prawa Zamówień Publicznych.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 zł). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następuj
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30