E-administracja Gminy Osjaków

Order Newsletter: 2017 Position: 88950 (oferta nr 3236640)

Client
Gmina Osjaków
State
łódzkie
Address
98320 Osjaków, ul. Targowa 26
Phone
(043) 842 33 91
Fax
(043) 842 33 91 w. 31
Created
2017-05-26

Gmina Osjaków

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Osjaków ul. Targowa 26 98320 Osjaków łódzkie tel. (043) 842 33 91 fax. (043) 842 33 91 w. 31

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: E-administracja Gminy Osjaków

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Realizacja Projektu polega na pełnieniu roli Wykonawcy prac związanych z realizacją projektu/zadania pn. „E-administracja Gminy Osjaków”. Zakres prac Wykonawcy obejmuje dostawę sprzętu komputerowego (urządzeń teleinformatycznych), oprogramowania, prace wdrożeniowe oraz szkolenia związane z kompleksową realizacją projektu. 2.Projekt pn. „E-administracja Gminy Osjaków” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)dostawę, montaż wraz z uruchomieniem, konfigurację oraz świadczenie usług serwisu gwarancyjnego sprzętu komputerowego (urządzeń teleinformatycznych) wyspecyfikowanego w Załączniku Nr 1 - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i na warunkach określonych w tym opisie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i umowie zawartej z Wykonawcą, 2)dostawę, wdrożenie, świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego oraz Asysty Technicznej w zakresie oprogramowania użytkowego (dziedzinowe) wyspecyfikowanego w Załączniku Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 3)dostawę licencji serwerowego systemu operacyjnego wraz z niezbędnymi licencjami dostępowymi wymaganymi do realizacji projektu na warunkach określonych w treści Załącznika Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4)dostawę licencji pakietu aplikacji biurowych na warunkach określonych w treści Załącznika Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 5)przeprowadzenie szkoleń dla Użytkowników Końcowych, zgodnie z warunkami określonymi w Załączniku Nr 11 – Zasady oraz warunki organizacji szkoleń 6)dostarczenie Dokumentacji Technicznej Systemu oraz Dokumentacji Użytkowej dla poszczególnych Modułów i Administratora całości Systemu, 7)świadczenie usług Gwarancyjnych - Gwarancji Jakości na warunkach określonych w Załączniku Nr 12 – Warunki świadczenia serwisu oraz we wzorze umowy, 8)świadczenie usług Asysty Technicznej na warunkach określonych w Załączniku Nr 12 do SIWZ, 9)świadczenie usług Asysty Wdrożeniowej na warunkach określonych w Załączniku Nr 12 do SIWZ, 10)przeniesienie w terminach i na zasadach określonych we wzorze umowy praw autorskich, licencji przysługujących Wykonawcy lub które Wykonawca zobowiązany jest nabyć w wyniku realizacji niniejszej Umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ, 11)współpracę z Zamawiającym, w tym wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem projektem opisanych w SIWZ. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ i stanowi jej integralną całość. 5.Jeżeli w dokumentach przetargowych w odniesieniu do niektórych urządzeń są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonych rozwiązań. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Ciężar udowodnienia, że zastosowane materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy składającym ofertę.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 48000000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information