Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Jawornik Polski wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii – prace termomodernizacyjne (ogólnobudowlane)

Order Newsletter: 2017 Position: 88985 (oferta nr 3236675)

Client
Gmina Jawornik Polski
State
podkarpackie
Address
37232 Jawornik Polski, Jawornik Polski 30
Phone
16 6514014 w. 26
Fax
166 514 055
www
http://www.jawornikpolski.itl.pl/bip/index.php?page=bip.php&under=22&grp=9
Created
2017-05-26

Gmina Jawornik Polski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Jawornik Polski Jawornik Polski 30 37232 Jawornik Polski podkarpackie tel. 16 6514014 w. 26 fax. 166 514 055 http://www.jawornikpolski.itl.pl/bip/index.php?page=bip.php&under=22&grp=9

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Jawornik Polski wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii – prace termomodernizacyjne (ogólnobudowlane)

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Jaworniku Polskim, Jawornik Polski 30, poprzez wykonanie ocieplenia ścian budynku, ocieplenia podłóg na parterze, ocieplenia dachu wraz z wymianą rynien i blachy, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, montaż układu kogeneracyjnego wraz z pompą ciepła oraz wymianę instalacji c.o. i c.w 1) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca winien prowadzić roboty zgodnie z dokumentacją przetargową. 2) Budynek, którego dotyczy zakres prac określony w niniejszej SIWZ jest budynkiem użyteczności publicznej w związku z tym musi pozostawać dostępny dla petentów. Wykonawca dołoży wszelkich starań by dostosować harmonogram prac w sposób jak najmniej kolidujący z godzinami pracy urzędu. Prowadzone prace na obiekcie nie mogą utrudniać pracy pracownikom urzędu oraz innym podmiotom, które również posiadają swoje siedziby w budynku Urzędu Gminy. Harmonogram prac należy uzgodnić z Zamawiającym. Z uwagi na planowane prace związane z montażem instalacji fotowoltaicznej należy rozpocząć prace od wymiany pokrycia dachowego i prac towarzyszących. 3) Zamawiający przewiduje elewację budynku w kolorze beżowo-kremowym – kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca przygotuje wersje kolorów od II do IV grupy cenowej i po wstępnym uzgodnieniu i przedstawi do akceptacji wersje kolorystyczne elewacji. Następnie po uzgodnieniu z Zamawiającym Wykonawca wykona min. 3 próbki kolorystyczne, z których Zamawiający wybierze ostateczną kolorystykę. Zamawiający przewiduje ozdobne imitacje metodą boniowania nad oknami w kolorze kremowo-białym, na wszystkich narożnikach budynku oraz na słupach pod tarasem/balkonem. Wzór boni do uzgodnienia z Zamawiającym. W kolorze oraz cenie elewacji znajduje się także regeneracja barierki na tarasie. Pod balkonami bocznymi na elewacji należy wykonać imitację słupów. Poglądowy rysunek budynku stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ 4) Kolorystyka płytek zewnętrznych powinna być spójna z kolorystyką budynku i należy ją uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający przewiduje płytki w kolorze brązowym – odcień do uzgodnienia z Zamawiającym. W związku z tym Wykonawca przygotuje min. 3 próbki kolorystyki płytek, z których Zamawiający wybierze kolor. Płytki granitowe przeznaczone na okładziny schodów i posadzek zewnętrznych – promieniowane, w kolorze szarym – również do uzgodnienia z Zamawiającym. 5) W ramach wykonywania okładzin schodów wejściowych do pomieszczeń urzędu gminy należy wykonać po jednej stronie podjazd składający się z pochylni, umożliwiający wjazd wózka. 6) Kolorystyka płytek wewnętrznych do uzgodnienia z Zamawiającym po przygotowaniu min. 3 próbek. Płytki podłogowe o wymiarze minimum 59 cm x 59 cm Klasa jakości 1, Klasa ścieralności IV, Mrozoodporne, o powierzchni polerowanej, o grubości min. 0,9 cm kolorystka w odcieniu kremowym lub beżowym 7) Blacha na pokrycie dachu w kolorze czerwono-bordowym. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe również w kolorze czerwono-bordowym. Ostateczny odcień do uzgodnienia i akceptacji przez Zamawiającego. 8) Orientacyjny wygląd i funkcje stolarki okiennej i drzwiowej stanowi zestawienie stolarki – załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ. Podane wymiary mają charakter poglądowy. Okna w kolorze białym. Parapety wewnętrzne w kolorze biało-szarym – ostateczny kolor również do uzgodnienia z Zamawiającym. 9) Kolorystykę poszczególnych elementów zadania należy uzgodnić z Zamawiającym w formie pisemnej. 10) Instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej należy wykonać zgodnie z projektem doboru instalacji c.o. i c.c.w. - dobór grzejników, stanowiącym załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ. Podany model i ewentualnie producent grzejników nie ma na celu naruszenia dyspozycji wynikających z art. 29 i 7 Ustawy, (zgodnie z punktem 2 powyżej). Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych elementów pod warunkiem zachowania minimalnych lub lepszych parametrów wykazanych w projekcie. 11) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszystkich kart produktów, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały oraz kart gwarancyjnych urządzeń. Ponadto wykonawca powinien przekazać protokoły z wykonania prób, sprawdzeń urządzeń oraz przepuszczalności cieplnej przegród, potwierdzających zgodność z parametrami wynikającymi z dokumentacji przetargowej (w tym audytu energetycznego). 12) Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U.2013.1409 z późn. zm.), ustawy o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. 2015 poz 478), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U.2015. 1422 z późn. zm.), innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 13) Na wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich niezbędnych czynności mających na celu właściwe skalkulowanie oferty oraz prawidłową realizację zamówienia. 14) Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i rozwiązania spełniają wymagania określone przez normy i przepisy oraz przez Zamawiającego. 15) Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia dyspozycji wynikających z art. 29 i 7 Ustawy, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 16) Stosownie do treści art. 30 ust. 8 Ustawy, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik od SIWZ. 17) Szczegółowy zakres robót określają: niniejsza SIWZ, przedmiary robót, audyt energetyczny, dokumentacja techniczna, tj. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt instalacji c.o. i c.c.w., poglądowy wykaz stolarki okiennej i drzwiowej, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w audycie energetycznym, kolejno przedmiarach robót i dokumentacji przetargowej. 18) Zamawiający zachęca Wykonawców do wykonania wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzanego postepowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information