Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Zakładu im. Sue Ryder przy ul. Mehoffera 72/74, Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8, Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Szubińskiej 4, wchodzących w skład Stołecznego Centrum

Order Newsletter: 2017 Position: 89042 (oferta nr 3236731)

Client
Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
State
mazowieckie
Address
03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72
Phone
22 811 06 88
Fax
22 811 06 88
Created
2017-05-27

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ul. Mehoffera 72 03-131 Warszawa mazowieckie tel. 22 811 06 88 fax. 22 811 06 88

I.2) Type of contracting: podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Zakładu im. Sue Ryder przy ul. Mehoffera 72/74, Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8, Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Szubińskiej 4, wchodzących w skład Stołecznego Centrum

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, który opisany został w formularzu asortymentowo-cenowym. 3. Zamawiający zastrzega, iż dostawy mają odbywać się trzy razy w miesiącu w godzinach 9.00 - 13.00 do: - Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego im. Sue Ryder przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie - Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8 w Warszawie - Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie, wchodzących w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mehoffera 72/74, zwanych dalszej części „ Zakładami”. 4. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu umowy w ilościach i w zakresie wskazanym w formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny jednorazowego użytku dostarczany był w opakowaniach zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym. 6. Termin ważności dostarczonych wyrobów musi posiadać minimum 6 miesięczną datę przydatności do użycia licząc od daty dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości oraz że są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Przedmiot dostaw powinien posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinien odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). 9. Przedmiot dostawy zamieszczony w ofercie powinien być bezpieczny w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. 10. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 11. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej dostarczanego sprzętu w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym integralną część SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33141000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information