Przebudowa drogi gminnej nr 186007N w obrębie miejscowości Płośnica

Order Newsletter: 2017 Position: 100748 (oferta nr 3245883)

Client
Urząd Gminy Płośnica
State
warmińsko-mazurskie
Address
13206 Płośnica, ul. Dworcowa 52
Phone
236 968 008
Fax
236 968 005
Created
2017-06-26

Urząd Gminy Płośnica

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Gminy Płośnica ul. Dworcowa 52 13206 Płośnica warmińsko-mazurskie tel. 236 968 008 fax. 236 968 005

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi gminnej nr 186007N w obrębie miejscowości Płośnica

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: .Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej 186007N w m. Płośnica w km od 0+000,00 do 0+510,00, jest to odcinek o nawierzchni brukowej. W ramach inwestycji przewiduje się drogę w klasie D zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2016 poz. 124). Prędkość projektowana 30 km/h. Zakres przebudowy obejmuje: 1) wykonanie nawierzchni jezdni: na przebudowywanym odcinku planuje się wykorzystanie istniejącej nawierzchni brukowej, po ówczesnym oczyszczeniu, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod masę z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm grubości 25 cm po zagęszczeniu, jako podbudowę pod nawierzchnię bitumiczną: warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 2) wykonanie poboczy na odcinku w km od 0+000,00 do 0+510,00 z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm po zagęszczeniu szerokości 1 m po obu stronach, po ówczesnym ścięciu bruku wraz z jego odwozem. 2.Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja tj. a)Załącznik nr 1 SIWZ: rysunek: przekrój drogi b)Załącznik nr 2 SIWZ: Zakres przedmiotu zamówienia c)Załącznik nr 3 SIWZ: przedmiar robót (kosztorys ofertowy)+ mapa poglądowa 3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. Przedmiot zamówienia został zaprojektowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i związane z nimi urządzenia budowlane oraz ich usytuowanie w tym m.in. niezbędne warunki do korzystania z drogi publicznej przez osoby niepełnosprawne. 3.4 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1)obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2)wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233220-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information