Dostawa, montaż i uruchomienie nowej aparatury i sprzętu medycznego dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Giżycku przy ul. Obwodowej 3.

Order Newsletter: 2017 Position: 100753 (oferta nr 3245888)

Client
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
State
warmińsko-mazurskie
Address
11500 Giżycko, ul. Obwodowa 3
Phone
0-87 428 52 21
Fax
0-87 428 52 21
Created
2017-06-26

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Obwodowa 3 11500 Giżycko warmińsko-mazurskie tel. 0-87 428 52 21 fax. 0-87 428 52 21

I.2) Type of contracting: inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa, montaż i uruchomienie nowej aparatury i sprzętu medycznego dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Giżycku przy ul. Obwodowej 3.

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowej aparatury i sprzętu medycznego dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Giżycku przy ul. Obwodowej 3. W zakres zamówienia wchodzi szkolenie personelu medycznego, świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych. Niniejsze zamówienie podzielono na trzy (części) zadania: 1. Zadanie nr 1 –Analizator biochemiczny - Załącznik nr 7 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2. Zadanie nr 2 – Analizator hematologiczny - Załącznik nr 8 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3. Zadanie nr 3 – Sterylizator narzędzi – Załącznik nr 9 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące etapy: • Dostawę aparatury • Montaż (instalacja) aparatury • Przeszkolenie użytkowników aparatów • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (w ramach oferowanego okresu gwarancji Wykonawca zapewni m.in. usuwanie awarii sprzętu, bieżącą pomoc w użytkowaniu, wizyty serwisowe – częstotliwość zgodnie z zaleceniami producenta (minimum 1 raz w roku). II. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.). III. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać znak CE, zgodnie z art. 8 ustawy z 30 sierpnia 2002r. system oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087 ze zm.). IV. Wymagany minimalny termin gwarancji dla każdego urządzenia wg wymagań technicznych, określony został w załącznikach, stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. V. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi urządzenia. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez strony. VI. W niniejszy przedmiot zamówienia wchodzą usługi serwisowe i gwarancyjne odpowiednio dla każdego zadania/wg załącznika, tj. (usuwanie awarii sprzętu, wizyty serwisowe – częstotliwość zgodnie z przepisami.) VII. W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć ich wykaz wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę. VIII. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów). Jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu, Wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” i Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Urządzenia równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Zatem wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w niniejszej SIWZ należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się materiały, podzespoły wymienione z nazwy, pochodzące od konkretnych producentów lub opisane w sposób wskazujący jednoznacznie na producenta, markę, typ itp., to znaczy, ze określają minimalne parametry techniczne i jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia i materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Zatem Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, standardy i parametry oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu rozwiązań równoważnych. Współpraca techniczna proponowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionym w niniejszym opisie. IX. Wykonawca zobowiązuje się, iż zawiadomi Zamawiającego pisemnie (faksem, e-mailem lub drogą pocztową) z co najmniej dwudniowym (dni robocze) wyprzedzeniem o planowanym terminie dostawy, instalacji a następnie uruchomieniu sprzętu oraz uzgodni termin szkolenia pracowników Zamawiającego. X. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty. XI. Warunki płatności określa wzór umowy, załącznik do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 38000000-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information