DOSTAWA W ROKU 2017 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH

Order Newsletter: 2017 Position: 100756 (oferta nr 3245891)

Client
Sąd Okręgowy
State
dolnośląskie
Address
58500 Jelenia Góra, Al. Wojska Polskiego 56
Phone
756 415 100
Fax
756 415 115
Created
2017-06-26

Sąd Okręgowy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Sąd Okręgowy Al. Wojska Polskiego 56 58500 Jelenia Góra dolnośląskie tel. 756 415 100 fax. 756 415 115

I.2) Type of contracting: inny: jednostka budżetowa Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: DOSTAWA W ROKU 2017 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Opis przedmiotu zamówienia część 1 - tonery do drukarek laserowych/faksów Dostawa w roku 2017 materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek faksów i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Jeleniej Górze oraz Sądzie Rejonowym w Lwówku Śląskim, Sądzie Rejonowym w Kamiennej Górze i w Sądzie Rejonowym w Lubaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: „Zestawienie ilościowo-wartościowe materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze, Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze, Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Sądu Rejonowego w Lubaniu” stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą się odbywały sukcesywnie do jednostek objętych niniejszym postępowaniem na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego wybranemu w wyniku przeprowadzonego postępowania Wykonawcy. 4. Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 5. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oznakowane nazwą producenta oraz kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. 6. Wszystkie materiały eksploatacyjne bezpośrednio na opakowaniu muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. 7. Wkłady barwiące będące przedmiotem zamówienia nie mogą pochodzić z regeneracji. Wszystkie wyszczególnione w załączniku nr 1 wkłady barwiące oraz ich elementy w tym obudowy, bębny światłoczułe, wałki, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne winny być wyrobami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie mogą pochodzić z odzysku. 8. Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu /barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nieprzeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli w miejscach niezadrukowanych). 9. Wykonawca musi zagwarantować poprawną jakość drukowania do wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. Ponadto zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne były objęte gwarancją na okres zgodny z informacjami dotyczącymi gwarancji wskazanymi w ofercie, jednak okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 10. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności do użycia nie krótszy niż okres gwarancji. 11. Ilekroć w treści s.i.w.z., w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza materiały (produkty) równoważne. 12. Przez materiał (produkt) równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj., że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera, itp.), o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów. Parametr wydajności został opisany odrębnie dla każdego asortymentu w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do s.i.w.z. 13. W przypadku zaoferowania materiału (produktu) równoważnego tj. dostarczenia wkładów barwiących innych niż pochodzące od lub zalecane przez producentów urządzeń biurowych do których są przeznaczone, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza drukarki. 14. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne zobowiązany jest do: a) zapewnienia, że dostarczony wkład barwiący jest w pełni kompatybilny z urządzeniem biurowym, w którym ma być wykorzystywany i nie powoduje utraty jakości druku ani żadnej funkcjonalności urządzenia (w tym m. in. prawidłowego wskazania poziomu zużycia, drukowania na każdym rodzaju nośnika dopuszczalnego przez producenta urządzenia drukującego) w porównaniu do wkładu barwiącego pochodzącego od producenta tego urządzenia; b) zapewnienia, że dostarczony wkład barwiący posiada parametry (pojemność, wydajność, jakość wydruku) takie same lub lepsze w stosunku do wkładu barwiącego fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia biurowego, do którego jest przeznaczony. Parametry środka barwiącego, ziarnistość i temperatura topnienia tonera, czas schnięcia tuszu są takie same jak do wkładów barwiących oferowanych przez producenta urządzenia z tolerancją dopuszczalną przez tegoż producenta, gwarantującą prawidłowe działanie urządzenia biurowego; c) zapewnienia, że stosowanie dostarczonego wkładu barwiącego nie narusza warunków gwarancji urządzenia biurowego, do którego jest zamówiony i nie powoduje wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia; d) poniesienia kosztów ekspertyzy biegłego rzeczoznawcy wymaganej do jednorazowego określenia przyczyny uszkodzenia, nieprawidłowego działania lub przedwczesnego zużycia się urządzenia lub jego podzespołu w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego; e) poniesienia kosztów naprawy urządzenia biurowego (lub jego podzespołu np. bębna, developera) uszkodzonego lub zużytego przedwcześnie w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego, a jeżeli naprawa jest niemożliwa to również kosztów zakupu nowego urządzenia biurowego, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 i 9a s.i.w.z. f) poniesienia kosztów konserwacji / czyszczenia urządzenia zabrudzonego w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego (zalanie tuszem, wysypywanie się tonera); g) poniesienia kosztów naprawy lub konserwacji jeżeli gwarant urządzenia odmówi bezpłatnego ich wykonania z powodu użytkowania wkładów barwiących dostarczonych przez Wykonawcę. W wypadku urządzeń nowych, objętych aktualną gwarancją naprawa taka musi odbywać się na warunkach ustalonych w umowie dostawy urządzeń tzn.: „Wykonawca jest zobowiązany do wykonania napraw usterek, wad i uszkodzeń przy wykorzystaniu nowych nieregenerowanych, nieużywanych części podzespołów, realizowanych u producenta lub w autoryzowanym serwisie producenta i potwierdzonych oświadczeniem autoryzowanego serwisu producenta, testowania poprawności pracy urządzenia po wykonaniu naprawy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług naprawy uszkodzonego w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego urządzenia biurowego w okresie gwarancji według poniższych zasad: usługi naprawcze będą świadczone przez producenta sprzętu posiadającego certyfikat ISO co najmniej 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych lub podmiot posiadający autoryzacje producenta sprzętu oraz posiadający certyfikat ISO co najmniej 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych – w miejscu użytkowania urządzenia, jeśli jednak naprawa urządzenia w tym miejscu okaże się niemożliwa, naprawa może zostać wykonana w innym miejscu.” h) poniesienia kosztów przewozu urządzenia od i do miejsca użytkowania urządzenia, w wypadku naprawy urządzenia poza siedzibą miejsca jego użytkowania; i) poniesienia kosztów wymienionych w pkt. 14 od lit „d” do lit „h” jeżeli powstały one w wyniku zlecenia opisanych czynności, na zewnątrz przez Zamawiającego wskutek niezachowania przez Wykonawcę terminów określonych w umowie. Opis przedmiotu zamówienia – część 2 - akcesoria komputerowe 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego - do siedziby Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56, do siedziby Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego 36, do siedziby Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza 12 oraz do siedziby Sądu Rejonowego w Lubaniu przy. ul. Pl. 3 Maja 12 - osprzętu i akcesoriów do sprzętu informatycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: „Zestawienie ilościowo wartościowe - akcesoriów komputerowych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze, Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze, Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Sądu Rejonowego w Lubaniu” stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z. Wykaz zawiera nazwy artykułów wraz z opisem wymaganych właściwości i ilości, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony osprzęt i akcesoria do sprzętu informatycznego były fabrycznie nowe i nieużywane. 4. Dostawa akcesoriów komputerowych objęta niniejszym postępowaniem nastąpi jednorazowo. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony osprzęt i akcesoria do sprzętu informatycznego były objęte gwarancją na ich prawidłowe działanie na okres zgodny z informacjami dotyczącymi gwarancji wskazanymi w ofercie, jednak okres ten nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru ilościowo-jakościowego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30125110-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information