WYMIANA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU NR 2 PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ 20 W GIŻYCKU NA PODSTAWIE OPRACOWANEJ DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ

Order Newsletter: 2017 Position: 100775 (oferta nr 3245910)

Client
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
State
warmińsko-mazurskie
Address
11500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
Phone
261 335 922
Fax
261 335 641
Created
2017-06-26

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Nowowiejska 20 11500 Giżycko warmińsko-mazurskie tel. 261 335 922 fax. 261 335 641

I.2) Type of contracting: inny: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: WYMIANA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU NR 2 PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ 20 W GIŻYCKU NA PODSTAWIE OPRACOWANEJ DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Nowowiejskiej 20 w Giżycku, na podstawie opracowanej Dokumentacji Technicznej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – SST-04. Prace związane z wymianą wew. Instalacji c.o. będą prowadzone w trakcie użytkowania pomieszczeń budynku. 2. Charakterystyka budynku nr 2: Budynek czterokondygnacyjny z poddaszem, podpiwniczony, konstrukcja murowana, stropy żelbetowe (DZ, monolityczny), więźba dachowa stalowa, dach kryty blachą. Obiekt wyposażony jest we wszystkie instalacje. Dane charakteryzujące: Budynek nr 2 - budynek koszarowy Pow. użytkowa - 3 295 m² Kubatura ogrzewana - 9 955 m³ 3. OGÓLNY zakres robót do wykonania: (Szczegółowy zakres robót ujęty jest w Projekcie budowlano – wykonawczym przebudowy instalacji c.o. (Załącznik nr 10 do SIWZ), przedmiarze robót (Załącznik nr 12 do SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 11 do SIWZ). Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę). 3.1. wykonanie przekuć, rozkuć niezbędnych do przeprowadzenia rurociągów wew. inst. centralnego ogrzewania – w zakresie określonym przedmiarem robót; 3.2. zamurowanie otworów po dokonanych przekuciach, rozkuciach wraz tynkami i okładzinami ceramicznymi - w zakresie określonym przedmiarem robót; 3.3. prace malarskie przywracające stan pierwotny ścian po dokonanych przekuciach, rozkuciach wraz tynkami i okładzinami ceramicznymi - w zakresie określonym przedmiarem robót; 3.4. demontaż istniejącej instalacji parowej centralnego ogrzewania; 3.5. montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wg. projektu budowlanego i wykonawczego tej instalacji, na bazie grzejników płytowych nie gorszych niż PURMO Compakt, w systemie dwururowym z rozdziałem dolnym; 3.6. Wykonanie prób szczelności (próby hydraulicznej wodą na zimno i na gorąco); 3.7. Rurociągi stalowe zabezpieczyć antykorozyjnie i dwukrotnie malować farbą podkładową termoodporną oraz jednokrotne lakierowanie emalią termoodporną; 3.8. Rurociągi zaizolować otulinami polietylenowymi i otulinami z wełny mineralnej; 3.9. Regulacji hydraulicznej dokonać w oparciu o zastosowane: - Automatyczne zawory równoważące przepływ - Automatyczne zawory równoważące ciśnienie - Do regulacji temperatury głowice termostatyczne, czujnik wbudowany - Automatyczne zawory termostatyczne dwudrogowe i trójdrogowe - Zestawy przyłączeniowe do grzejników stalowych; 3.10. Przeprowadzenie rozruchu na gorąco (nie krócej niż 72 godziny) w warunkach sezonu grzewczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również obowiązki wykonawcy oraz warunki realizacji zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach stanowiących jej integralną część.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45331100-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information