Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy chodnika w ciągu ul. Wita – etap II w ramach zamówienia pn.: „Chodnik ul. Wita”.

Order Newsletter: 2017 Position: 100793 (oferta nr 3245928)

Client
Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
State
śląskie
Address
43150 Bieruń, Rynek 14
Phone
323 242 400
Fax
322 164 777
www
www.bierun.pl
Created
2017-06-26

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń Rynek 14 43150 Bieruń śląskie tel. 323 242 400 fax. 322 164 777 www.bierun.pl

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy chodnika w ciągu ul. Wita – etap II w ramach zamówienia pn.: „Chodnik ul. Wita”.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy chodnika w ciągu ul. Wita – etap II w ramach zamówienia pn.: „Chodnik ul. Wita” 3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Chodnik – ul. Wita” obejmującego budowę II etapu chodnika w ciągu ul. Wita o długości ok.320 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą (m.in. odwodnienie, oświetlenie, kanał teletechniczny) a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego (wg potrzeb): • decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, • decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym, • decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót. Celem opracowywanej dokumentacji jest poprawa funkcjonalności drogi oraz poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Uwaga! W ramach dokumentacji należy wykonać projekty budowlane i projekty wykonawcze układu drogowego dla wszystkich branż. Projekty muszą stanowić kompletną dokumentację pozwalającą na realizację inwestycji. Wszystkie etapy projektowania należy konsultować z zamawiającym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) oraz wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Do odpowiedzialności Wykonawcy za wady przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady dzieła, a uprawnienia Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy, z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, wygasają wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych wykonanych na podstawie tego przedmiotu umowy lecz nie dłużej niż 5 lat od daty odbioru końcowego dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 6. Zamawiający zamierza by dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia stanowiła podstawę do ubiegania się o dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany dostosować dokumentację do w/w programu, mając na uwadze zmiany wprowadzane do Programu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje: zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań zawartych w art. 29 ust. 3a i ust. 4 ustawy pzp. 8. Nadzór autorski nie stanowi przedmiotu zamówienia przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 10. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71322000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information