Order Newsletter: 2017 Position: 100793 (oferta nr 3245928)
I.1) Name and address: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń Rynek 14 43150 Bieruń śląskie tel. 323 242 400 fax. 322 164 777 www.bierun.pl
I.2) Type of contracting: administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy chodnika w ciągu ul. Wita – etap II w ramach zamówienia pn.: „Chodnik ul. Wita”.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy chodnika w ciągu ul. Wita – etap II w ramach zamówienia pn.: „Chodnik ul. Wita” 3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Chodnik – ul. Wita” obejmującego budowę II etapu chodnika w ciągu ul. Wita o długości ok.320 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą (m.in. odwodnienie, oświetlenie, kanał teletechniczny) a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego (wg potrzeb): • decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, • decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym, • decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót. Celem opracowywanej dokumentacji jest poprawa funkcjonalności drogi oraz poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Uwaga! W ramach dokumentacji należy wykonać projekty budowlane i projekty wykonawcze układu drogowego dla wszystkich branż. Projekty muszą stanowić kompletną dokumentację pozwalającą na realizację inwestycji. Wszystkie etapy projektowania należy konsultować z zamawiającym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) oraz wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Do odpowiedzialności Wykonawcy za wady przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady dzieła, a uprawnienia Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy, z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, wygasają wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych wykonanych na podstawie tego przedmiotu umowy lecz nie dłużej niż 5 lat od daty odbioru końcowego dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 6. Zamawiający zamierza by dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia stanowiła podstawę do ubiegania się o dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany dostosować dokumentację do w/w programu, mając na uwadze zmiany wprowadzane do Programu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje: zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań zawartych w art. 29 ust. 3a i ust. 4 ustawy pzp. 8. Nadzór autorski nie stanowi przedmiotu zamówienia przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 10. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71322000-1
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information