Malowanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 ul. Aspekt 48

Order Newsletter: 2017 Position: 100815 (oferta nr 3245950)

Client
Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
State
mazowieckie
Address
01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
Phone
022 37 33 333
Fax
022 37 33 382
Created
2017-06-26

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ul. Żeromskiego 29 01-882 Warszawa mazowieckie tel. 022 37 33 333 fax. 022 37 33 382

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Malowanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 ul. Aspekt 48

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ robót budowlanych dotyczących malowania elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 ul. Aspekt 48 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. malowanie elewacji budynku szkoły wraz z robotami przygotowawczymi oraz montaż dodatkowego oświetlenia zewnętrznego budynku. Roboty budowlane w ujęciu wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych ( Dz.U. z 2016 poz. 1125): 45.44 – Malowanie i szklenie (malowanie fasad budynków), 45.31 – Wykonywanie instalacji elektrycznych (przewodów elektrycznych oraz osprzętu), Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany 3 kwietnia 2017 r. przez mgr inż. Izabellę Krawczyk, (stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy zamieszczony w sekcji IV – pkt 4) Ogłoszenia (stanowiący także załącznik nr 2 do Ogłoszenia). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest: Wykonanie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlano – montażowych oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów. Zakres robót nie wpływa na dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający na etapie odbioru robót wymaga: a) katr technicznych oraz Atesty Higieniczne wbudowanych materiałów. b) instrukcji obsługi i konserwacji (w języku polskim) W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmującej: a) wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 (Dz.U.2013.1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu Umowy 2) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania; 3) Pełnienie nadzoru autorskiego; 4) Wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie wykonanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (przy założeniu prowadzenia robót w czynnej placówce oświatowej) związanych z: a) malowaniem elewacji zespołu budynków Szkoły Podstawowej z przygotowaniem, zmyciem i oczyszczeniem powierzchni ścian (bez cokołów); b) montażem dodatkowych opraw oświetlenia zewnętrznego budynku dydaktycznego wraz z robotami towarzyszącymi. Parametry techniczne: Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia budynki nie zmieniają swoich dotychczasowych funkcji, nie zmieniają swojej kubatury, jak również nie zostanie zmienione zagospodarowanie terenu wokół budynków. Budynek sali gimnastycznej i zaplecza sportowego przylega do budynku dydaktycznego od strony południowej i połączony jest z częścią dydaktyczną łącznikiem. Część sportowa połączona jest z budynkiem biblioteki za pomocą drugiego łącznika. Budynek główny, dydaktyczny jest budynkiem podpiwniczonym, o trzech kondygnacjach nadziemnych, sala gimnastyczna, łączniki i zaplecze sportowe to budynki jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone. Budynek biblioteki – o jednej kondygnacji nadziemnej, częściowo podpiwniczony. W 2002 r. budynki szkoły zostały poddane termomodernizacji – ściany zewnętrzne są ocieplone płytami styropianowymi i pokryte cienkowarstwową wyprawą elewacyjną. 2. Zamawiający wymaga stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie realizacji robót budowlanych, skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę - w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666z późn. zm.) pracowników do wykonywania czynności w realizacji zamówienia: • roboty malarskie elewacji wraz z robotami przygotowującymi, • montaż okablowania i opraw oświetlenia zewnętrznego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których powa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia oraz zamieszczonym równocześnie w sekcji IV – pkt 4) Ogłoszenia. Termin realizacji zamówienia:od zawarcia umowy do 25.08.2017 roku, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie wykonywania prac budowlanych nastąpi nie wcześniej niż w dniu 19.06.2017 r.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45442110-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: An electronic auction

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information