Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom – roboty dekarsko - blacharskie.

Order Newsletter: 2017 Position: 100819 (oferta nr 3245954)

Client
Bytomskie Mieszkania
State
śląskie
Address
41907 Bytom, ul. Zielna
Phone
32 413 00 30
Fax
32 430 00 33
Created
2017-06-26

Bytomskie Mieszkania

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Bytomskie Mieszkania ul. Zielna 41907 Bytom śląskie tel. 32 413 00 30 fax. 32 430 00 33

I.2) Type of contracting: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom – roboty dekarsko - blacharskie.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie na podstawie zleceń Zamawiającego robót dekarsko – blacharskich w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania oraz utrzymania nieruchomości wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w stanie technicznym niepogorszonym. Roboty będące przedmiotem zamówienia obejmują czynności wymienione w Rozporządzeniu z dnia 16 sierpnia 1999 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 z późn. zm.) jn.: a)konserwacje tj. wykonywanie robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków; b)naprawy bieżące tj. okresowe remonty elementów budynków mające na celu zapobieganie skutkom zużycia tych elementów i utrzymanie budynków we właściwym stanie technicznym; c)naprawy główne tj. remonty polegające na wymianie co najmniej jednego elementu budynku. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z podziałem na 5 części, wg obszarów administrowanych przez poszczególne terenowe oddziały Zamawiającego - Punkty Obsługi Mieszkańców zwane dalej POM: a)Część I – wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych – roboty dekarsko – blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ – Przedmiar robót; b)Część II – wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych – roboty dekarsko – blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ – Przedmiar robót; c)Część III – wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych – roboty dekarsko – blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.3. do SIWZ – Przedmiar robót; d)Część IV – wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych – roboty dekarsko – blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.4. do SIWZ – Przedmiar robót; e)Część V - wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych – roboty dekarsko – blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.5. do SIWZ – Przedmiar robót. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę wszystkich robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145) wykonujących roboty objęte przedmiotem zamówienia. W celu udokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w pkt 7 powyżej, Zamawiający określa aby: a)Wykonawca w dniu przejęcia terenu budowy dostarczył Zamawiającemu (przedstawicielowi Zamawiającego na budowie) oświadczenie zawierające imiona i nazwiska osób wykonujących roboty określone przedmiotem zamówienia; b)Wykonawca aktualizował oświadczenie na bieżąco tj. za każdym razem, gdy nastąpi zmiana osób w nim wymienionych; c)Wykonawca do faktury VAT za wykonane roboty zgodnie z postanowieniami umowy, jaka zostanie z nim zawarta załączył oświadczenie, dotyczące zatrudnienia osób realizujących roboty określone przedmiotem zamówienia a także oświadczenia tych osób, że były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (jeżeli była zmiana osób zatrudnionych, należy podać w jakim czasie). W sytuacji uniemożliwiającej złożenie oświadczenia przez osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia Wykonawca winien przedłożyć inne dokumenty potwierdzające ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz podać przyczynę uniemożliwiającą złożenie ww. oświadczeń. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik Nr 1.6. do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas przystąpienia do realizacji zleconych robót o charakterze awaryjnym wynosi 8 h od chwili otrzymania zlecenia. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45453000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information