Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla inwestycji „Przebudowa wnętrz i modernizacja infrastruktury technicznej we wskazanych pomieszczeniach Kordegardy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Order Newsletter: 2017 Position: 100829 (oferta nr 3245964)

Client
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
State
mazowieckie
Address
02-958 Warszawa, Stanisława Kostki Potockiego 10
Phone
+48225442700
Fax
+48228423116
Created
2017-06-26

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie Stanisława Kostki Potockiego 10 02-958 Warszawa mazowieckie tel. +48225442700 fax. +48228423116

I.2) Type of contracting: inny: Narodowa Instytucja Kultury

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla inwestycji „Przebudowa wnętrz i modernizacja infrastruktury technicznej we wskazanych pomieszczeniach Kordegardy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

II.1.2) Type of contract:

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1)Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla inwestycji „Przebudowa wnętrz i modernizacja infrastruktury technicznej we wskazanych pomieszczeniach Kordegardy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie”. 2) Do obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należało m.in.: Organizacja, nadzór i koordynacja całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych i pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, wraz z wszystkimi aktami wykonawczymi do ustaw: a)kompleksowy nadzór nad inwestycją; b)reprezentowanie Zamawiającego na budowie; c)sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej; d)udział w protokolarnym przekazaniu placów budowy; e)przeprowadzanie regularnych inspekcji Terenu Budowy, sprawdzających, m.in.: prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jakość używanych materiałów, itp.; f)sprawdzanie ilości i jakości wbudowanego materiału, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; g)bieżące zgłaszanie projektantom zastrzeżeń i ewentualnych zmian, wprowadzonych przez Zamawiającego i /lub Wykonawcę robót; h)sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; i)uczestnictwo w próbach i odbiorach; j)powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych raz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia tych wad a następnie dokonania odbioru wykonanych robót usuwających wady.; k)sprawdzenie przedstawionych dokumentacji powykonawczych; l)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; m)udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót; n)przygotowywanie i przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zgodnie z zapisami umowy; o)analiza stanu Inwestycji pod kątem prawidłowości jej realizacji i/lub zrealizowania Inwestycji, konieczności wykonania napraw gwarancyjnych, udział w komisjach i redagowanie protokołów opisujących wady Inwestycji, opracowywanie zapytań i wezwań do wykonawców w zakresie usunięcia wad wynikających i/lub związanych z realizowaną i/lub zrealizowaną Inwestycją oraz redagowanie w tym zakresie stosownych wezwań do wykonania napraw gwarancyjnych. p)jednorazowy udział w przeprowadzeniu przeglądów pogwarancyjnych Inwestycji i po okresie rękojmi

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71520000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure:

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information