Zakup oleju napędowego dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu

Order Newsletter: 2017 Position: 100837 (oferta nr 3245972)

Client
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe
State
małopolskie
Address
33300 Nowy Sącz, ul. Śniadeckich 15
Phone
184 420 949
Fax
185 340 862
Created
2017-06-26

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe ul. Śniadeckich 15 33300 Nowy Sącz małopolskie tel. 184 420 949 fax. 185 340 862

I.2) Type of contracting: podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup oleju napędowego dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego do pojazdów SPZOZ – Sądeckie Pogotowie Ratunkowe Podstacja w Krynicy Zdroju w okresie 36 miesięcy w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączniku nr 2 (formularz cenowy). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie - CPV – 09134100-8: zadanie nr 1 – zakup oleju napędowego do pojazdów SPZOZ – Sądeckie Pogotowie Ratunkowe Podstacja w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 118, 33-380 Krynica Zdrój. 3. Olej napędowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz.1680) oraz normy PN-EN 590:2013-12. 4. Dostawa oleju napędowego polegać będzie na całodobowym tankowaniu pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy. Odbiór towaru odbywać się będzie bezgotówkowo i rejestrowany będzie na kartę paliwową/listę zbiorczą zawierającą w szczególności: datę tankowania, rodzaj pobranego paliwa, ilość zatankowanego paliwa, markę i numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko i potwierdzenie osoby pobierającej. 5. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od pierwszego do piętnastego dnia każdego miesiąca i od szesnastego do ostatniego dnia miesiąca. 6. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie sukcesywnie wg. aktualnych potrzeb Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówionej ilości paliwa określonej w SIWZ w zależności od rzeczywistych potrzeb. Ilości wymienione w SIWZ stanowią maksymalny poziom przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo nie zrealizowania całości zamówienia bez podania przyczyn takiego stanu rzeczy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia finansowe lub prawne. 8. Wykonawca udziela w okresie realizacji umowy stałego upustu od dziennej ceny sprzedaży brutto jednego litra paliwa. Ceny za paliwa będą naliczane według cen detalicznych obowiązujących w stacji paliw Wykonawcy w dniu dokonania bezgotówkowej transakcji tankowania paliwa pomniejszonych o stały upust. 9. Najbliższe punkty, w których będzie można dokonać tankowania nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5km od obiektów Zamawiającego tj. Podstacji Krynica Zdrój - ul. Kraszewskiego 118, 33-380 Krynica Zdrój. Odległość ta liczona jest podczas jazdy samochodem, najkrótszą drogą publiczną. 10.Miejsce realizacji zamówienia – zakupu paliwa: stacja paliwa Wykonawcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09134100-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information