Prezydent Miasta Legnicy: Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego „Kompleks sportowo-rekreacyjny przy ul. Staffa 6 (LBO)”.

Order Newsletter: 2017 Position: 111654 (oferta nr 3256725)

Client
Prezydent Miasta Legnicy
State
dolnośląskie
Address
59220 Legnica, pl. Słowiański 8
Phone
767 212 100
Fax
767 212 115
Created
2017-07-25

Prezydent Miasta Legnicy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Prezydent Miasta Legnicy pl. Słowiański 8 59220 Legnica dolnośląskie tel. 767 212 100 fax. 767 212 115

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Prezydent Miasta Legnicy: Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego „Kompleks sportowo-rekreacyjny przy ul. Staffa 6 (LBO)”.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamówienie obejmuje: Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Kompleks sportowo-rekreacyjny przy ul. Staffa 6 (LBO) .Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m. innymi: • montaż zestawu zabawowego nr 1 o wym. ok. 11,5m x 11,5m, składającego się min. z: 3 szt. balkonu, 1 szt. trap schodków, 2 szt. ślizgu metalowego, 1 szt. przeplotni linowej, 1 szt. drabinki metalowej, 1 szt. wejścia linowego, 2 szt. pomostu linowego, 2 szt. pomostu wiszącego, 2 szt. pomostu rurowego, 2 szt. pomostu koci grzbiet, 1 szt. drabinki wejściowej, 1 szt. drabinki krzyżakowej, 1 szt. przeplotni pajęczyna, 1 szt. ślizgu plastikowego kręconego, 3 szt. wieży z dachem dwuspadowym, 3 szt. wieży, 1 szt. wieży strażackiej z dachem dwuspadowym, 1 szt. wieży strażackiej, • montaż zestawu zabawowego nr 2 dostosowanego dla dzieci niepełnosprawnych, o wym. ok. 4,7m x 5,6m, składającego się min. z: wieży z dachem, ślizgu metalowego, wjazdu dla wózków, sklepiku, małej wieży oraz elementu kółko i krzyżyk, • montaż urządzeń zabawowych – 3 szt. bujaków, • wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt SBR/poliuretanu pod zestawy i urządzenia zabawowe – łączna pow. 337 m2 wraz z wykonaniem podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną, • montaż tablicy z regulaminem korzystania z terenu rekreacyjnego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Szczegółowy zakres zamówienia – określa załączona dokumentacja – Rozdział 4 siwz, projekt umowy – Rozdział 3 siwz. UWAGA : Zamawiający ograniczył zakres zamówienia – wykreślił z przedmiaru robót: ławki – 4 szt., boisko mobilne oraz nawierzchnię z płyt SBR/poliuretanu pod zestawami/ urządzeniami zabawowymi (bujakami) nr 3, 4 i 5 zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) - roboty ogólnobudowlane – robotnik budowlany, - brukowanie - brukarze, Wykonawca zatrudni na umowę o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45112723-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information