Budowa ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Turzynie

Order Newsletter: 2017 Position: 111677 (oferta nr 3256748)

Client
Gmina Kcynia
State
kujawsko-pomorskie
Address
89240 Kcynia, ul. Rynek 23
Phone
52 5893720 lub 21
Fax
525 893 722
Created
2017-07-25

Gmina Kcynia

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Kcynia ul. Rynek 23 89240 Kcynia kujawsko-pomorskie tel. 52 5893720 lub 21 fax. 525 893 722

I.2) Type of contracting: administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Turzynie

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: I. Budowa ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Turzynie. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. roboty przygotowawcze i zabezpieczające, na które składają się w szczególności: - przygotowanie i uporządkowanie terenu, - wytyczenie fundamentów budynku oraz umiejscowienia zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe, - wytyczenie wjazdu na działkę z drogi gminnej oraz placu postojowego, 2. roboty z branży budowlanej, na które składają się w szczególności: - roboty ziemne, fundamenty, ściany przyziemia, dach – konstrukcja i pokrycie, podłoża i posadzki, tynki i okładziny wewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, taras, opaska, podjazd dla niepełnosprawnych, schody zewnętrzne, elewacja, roboty różne, nawierzchnie, zbiornik bezodpływowy, 3. roboty z branży sanitarnej, na które składają się w szczególności: - instalacja kanalizacji sanitarnej, wewnętrzna instalacja wodociągowa z.w. i c.w.u., zewnętrzna instalacja kanalizacyjna, przyłącze wodociągowe, grzejniki elektryczne, kominek, 4. roboty z branży elektrycznej, na które składają się w szczególności: - WLZ oraz przyłącze energetyczne, instalacja oświetlenia i gniazd, montaż przewodów, uziemienia wyrównawcze, uziemienia odgromowe, badania i pomiary, inwentaryzacja geodezyjna zrealizowanych obiektów budowlanych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SIWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II ppkt 1 – 6 (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół końcowy z wynikiem pozytywnym), jednak nie wcześniej niż w 2018 r. UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information