Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego

Order Newsletter: 2017 Position: 111721 (oferta nr 3256792)

Client
Nadleśnictwo Oleszyce
State
podkarpackie
Address
37630 Oleszyce, ul. Zielona
Phone
48 16 63 11 660
Fax
48 16 63 11 661
Created
2017-07-25

Nadleśnictwo Oleszyce

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Nadleśnictwo Oleszyce ul. Zielona 37630 Oleszyce podkarpackie tel. 48 16 63 11 660 fax. 48 16 63 11 661

I.2) Type of contracting: inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego. Zadanie częściowe nr 1: Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina: a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane pod nazwą: "Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina". b) Lokalizacja inwestycji: Leśnictwo Lipina, miejscowość Lipina, działka ewidencyjna nr 1072/17, obręb ew. Stare Sioło. c) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. d) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) e) Podstawowe dane techniczne przed przebudową i rozbudową: - powierzchnia zabudowy: 46,46 m2, - powierzchnia użytkowa: 31,00 m2, - kubatura: 146,00 m3. f) Podstawowe dane techniczne po przebudowie i rozbudowie: - powierzchnia zabudowy: 65,55 m2, - powierzchnia użytkowa: 38,90 m2, - kubatura: 277,00 m3. g) Zakres rozbudowy budynku obejmuje wykonanie: dodatkowego pomieszczenia gospodarczego oraz zadaszonego tarasu wejściowego. Elementy te zaprojektowano konstrukcji drewnianej: słupy, ściany i dach. Wejście do dobudowanego pomieszczenia gospodarczego niezależne z zewnątrz budynku. Na taras wejściowy prowadzą schody główne i boczne oraz podjazd dostosowany dla osób niepełnosprawnych. h) Zakres prac obejmuje: - wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie (m.in. wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków, rozbiórka istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego, wykonanie wjazdu i parkingu, wykonanie przyłącza wodociągowego i instalacji wewnętrznej wod.- kan., wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej C.O., przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, dociepleniu stropu nad kancelarią, wymianie stolarki, rozbiórce istniejących schodów wejściowych i wykonaniu nowych, wykonaniu zadaszenia z tarasem przy wejściu do budynku oraz pomieszczenia gospodarczego konstrukcji drewnianej, wykonaniu instalacji solarnej), - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. i) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: -w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. j) Warunki rękojmi i gwarancji: - Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. k) Termin wykonania wewnętrznej instalacji gazowej: do dnia 30.08.2017r. l) Przyłączenie nieruchomości do sieci gazowej zostanie wykonane do dnia 30.08.2017r. m) Zamawiający posiada uzgodnienie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie lokalizacji w terenie zabudowanym oraz komunikacji z Powiatowym Zarządem Dróg w Lubaczowie oraz decyzję udzielenia pozwolenia na budowę nr 124/2017 z dnia 31.03.2017r. Zamawiający wymaga zatrudnienia na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy, osób wykonujących następujący zakres prac: roboty ziemne, przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty montażowe i instalacyjne, roboty stolarskie, układanie płytek ceramicznych, układanie podłóg, roboty malarskie, roboty zbrojarskie, robot dekarskie, roboty brakarskie, roboty w zakresie wznoszenia ogrodzeń, roboty w zakresie konstrukcji drewnianych i stalowych, roboty tynkarskie, roboty izolacyjne, roboty w zakresie wykonania instalacji wod.-kan., gazowej C.O., elektrycznej, teletechnicznej, solarnej, ciepłej i zimnej wody użytkowej. Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa budynku garażowego 6-segmentowego o nr inw 115/584: a. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane pod nazwą: " Przebudowa budynku garażowego 6-segmentowego o nr inw 115/584". b. Lokalizacja inwestycji: przy siedzibie budynku administracyjnego Nadleśnictwa Oleszyce, miejscowość Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew. Oleszyce. c. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. d. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlanowykonawczym,- Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) e. Podstawowe dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy: 128,85 m2, - powierzchnia użytkowa: 109,55 m2, - kubatura przed przebudową dachu: 420,00 m3, - kubatura po przebudowie dachu: 558,00 m3, - obiekt jednokondygnacyjny (niepodpiwniczony). f. Zakres rozbudowy budynku obejmuje wykonanie m.in.: wzmocnienia i naprawy pękniętych fundamentów, naprawę pękniętych ścian przyziemia, skucie i odtworzenie tynków zewnętrznych, remont i wymiana bram garażowych, wykucie otworów wentylacyjnych, malowanie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie odboju wokół budynku, przebudowę konstrukcji dachu, wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej, powlekanej wraz z orynnowaniem. g. Zakres prac obejmuje: - wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie (m.in. wzmocnienie i naprawa pękniętych fundamentów, naprawa pękniętych ścian przyziemia, skucie i odtworzenie tynków zewnętrznych, remont i wymiana bram garażowych, wykucie otworów wentylacyjnych, malowanie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie odboju wokół budynku, przebudowę konstrukcji dachu, wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej, powlekanej wraz z orynnowaniem. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, -uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. h. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. i. Warunki rękojmi i gwarancji: - Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. j. Zamawiający posiada pozytywną decyzję o ustaleniu warunków zabudowy dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego. Zamawiający wymaga zatrudnienia na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy, osób wykonujących następujący zakres prac: roboty ziemne, przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty montażowe i instalacyjne, roboty stolarskie, roboty malarskie, roboty zbrojarskie, robot dekarskie, roboty blacharskie, roboty w zakresie konstrukcji drewnianych, roboty tynkarskie, roboty izolacyjne, roboty w zakresie wykonania instalacji elektrycznej.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information