Order Newsletter: 2017 Position: 113430 (oferta nr 3258496)
I.1) Name and address: Gmina Czerwonak ul. Źródlana 39 62004 Czerwonak wielkopolskie tel. 616 544 204 fax. 618 120 270
I.2) Type of contracting: administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: „Zagospodarowanie parku w Bolechowie etap II”
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie parku w Bolechowie (ul. Parkowa, dz. 76/2, 78 obręb Bolechowo) w postaci alejek z miejscami odpoczynku i małą architekturą, placem zabaw, wiatą piknikową – etap II, w tym wykonanie, w szczególności następujących robót: 1) Wymiana nawierzchni alejek (krawężniki, obrzeża, podbudowy, podsypki, nawierzchnie amortyzujące z piasku, nawierzchnie żwirowe). 2) Nawierzchnie nowych alejek (krawężniki, obrzeża, podbudowy, podsypki, nawierzchnie amortyzujące z piasku, nawierzchnie żwirowe). 3) Nawierzchnia mineralna siłowni zewnętrznej (krawężniki, obrzeża, podbudowy, podsypki, nawierzchnie amortyzujące z piasku, nawierzchnie żwirowe). 4) Nawierzchnia mineralna wokół altanki (krawężniki, obrzeża, podbudowy, podsypki, nawierzchnie amortyzujące z piasku, nawierzchnie żwirowe). 5) Skarpa – górka (ręczne formowanie nasypów, rozścielenie ziemi urodzajnej, wykonanie trawników dywanowych siewem na skarpach). 6) Elementy placu zbaw (dostawa i montaż domku zjeżdżalni i hamaków). 7) Stoły do gier planszowych i stoły piknikowe (dostawa i montaż stołu do gry w chińczyka, szachy oraz stołów piknikowych wraz z fundamentowaniem). 8) Mała architektura (dostawa i montaż ławki żeliwno–drewnianej i kosza ze słupkiem wraz z fundamentowaniem oraz kompozycja grupy głazów i kamieni polnych), 9) Zieleń – nasadzenia (drzewa gatunek buk pospolity form naturalnych z całkowitą zaprawą dołów i zabezpieczeniem trzema palikami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) Przedmiar robót. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmii, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować minimum dwoma (3) osobami zatrudnionymi w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca w niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45112723-9
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information