Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z przebudową i podłączeniem trzech generatorów azotu do istniejącej instalacji w budynku ICBN Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie

Order Newsletter: 2017 Position: 113436 (oferta nr 3258502)

Client
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
State
lubelskie
Address
20950 Lublin, Al. Racławickie 14
Phone
(81) 445 41 59
Fax
(81) 445 41 63
Created
2017-07-28

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20950 Lublin lubelskie tel. (81) 445 41 59 fax. (81) 445 41 63

I.2) Type of contracting: inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z przebudową i podłączeniem trzech generatorów azotu do istniejącej instalacji w budynku ICBN Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z przebudową i podłączeniem trzech generatorów azotu do istniejącej instalacji w budynku Interdyscyplinarnego Centrum Badań Naukowych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Pracowni Zastosowań Metod Separacji i Spektroskopii. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, gdzie opisane są wymagania Zamawiającego odnośnie zakresu robót dotyczących przedmiotu zamówienia. Ponadto znajdują się tam załączniki: Załącznik nr 1 Rzut pomieszczeń laboratorium – aktualne i docelowe rozmieszczenie generatorów azotu oraz rozmieszczenie urządzeń zasilanych azotem – spektrometrów oraz Załącznik nr 2 Dokumentacja fotograficzna - Zdjęcia istniejącego stanu technicznego oraz posiadanych urządzeń. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje:  wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń obecnie funkcjonującego laboratorium,  uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień,  wykonanie dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy, kosztorys, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót),  dostawy, montaż i uruchomienie instalacji. 4. Realizacja potrzeb inwestycyjnych Zamawiającego będzie wykonana w jednym etapie inwestycyjnym. 5. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w Lublinie przy ul. Konstantynów 1J w Pracowni Zastosowań Metod Separacji i Spektroskopii, w budynku Interdyscyplinarnego Centrum Badań Naukowych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 6. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniu jej ceny Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną budynku w którym mają być wykonywane prace projektowe oraz roboty budowlane położonym przy ul. Konstantynów 1J, Lublin. Wizję lokalną w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty można będzie przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z następującymi osobami: Magdalena Staniszewska nr tel.:81 454 56 21 lub 81 454 56 35. 7. Zamawiający żąda, aby minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosił nie mniej niż 24 miesiące. 8. Przedmiot umowy będzie realizowany na terenie obiektu, w którym będą mogły w tym czasie trwać prace naukowe. W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w sposób, który nie utrudni ani nie umożliwi wykonywania zadań przez pracowników Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45333000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information