Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania lokalu usługowego na cele handlowe z częścią biurową przy ul. Lipowej 18 w Białymstoku.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3315682)

Client
Zarząd Mienia Komunalnego
State
podlaskie
Address
15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89
Phone
857479457
Fax
857479483
Created
2018-01-17

Zarząd Mienia Komunalnego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Mienia Komunalnego ul. gen. J. Bema 89 15-370 Białystok podlaskie tel. 857479457 fax. 857479483 REGON 200241074

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania lokalu usługowego na cele handlowe z częścią biurową przy ul. Lipowej 18 w Białymstoku.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania lokalu usługowego na cele handlowe z częścią biurową przy ul. Lipowej 18 w Białymstoku - zgodnie dokumentacją projektową ( zał. Nr 1) i pozwoleniem na budowę ( zał. Nr 2) oraz STWiORB. Przedmiotem opracowania jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego po dawnej „Contesie” na cele handlowe z częścią biurową w istniejącym budynku położonym przy ul. Lipowej 18 w Białymstoku na dz. nr ewid. gr. 1298 obręb 11-Śródmieście. Dane liczbowe: - kubatura - 878,29 m³ - liczba kondygnacji - 1 - powierzchnia użytkowa - 240,19 m² Projekt nie przewiduje zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenu ani w bryle budynku. W części budynku objętej opracowaniem zlokalizowane zostaną pomieszczenia o funkcji handlowej z częścią biurową wraz z powierzchnią niezbędnej komunikacji oraz trzonem sanitariatów i pomieszczeniem socjalnym. Główne wejście do lokalu istniejące, prowadzące do ogólnodostępnego holu wewnętrznego, z którego prowadzą wejścia do pomieszczeń handlowych, biurowych, toalet ogólnodostępnych oraz do pomieszczenia socjalnego. Projektowana jest wentylacja mechaniczna wywiewno-nawiewna oraz klimatyzacja (wg opracowania branży sanitarnej). Istniejące okna i drzwi aluminiowe od strony ul. Lipowej nie podlegają wymianie, projekt zakłada przystosowanie istniejącej stolarki do spełnienia wymagań klasy bezpieczeństwa dla tego typu lokali. Podczas przekazywania placu budowy, komisyjnie zostanie określony stan zachowania powyższych elementów. Prowadzone prace nie mogą pogorszyć ich stanu, ewentualne zniszczenia pozostaną do naprawy przez Wykonawcę. Zobowiązuje się Wykonawcę przy prowadzeniu prac do zapewnienia dostępu do lokali na parterze przez ciągłe utrzymanie porządku na ciągach komunikacji oraz prowadzenia prac w sposób najmniej uciążliwy dla najemców parteru i mieszkańców budynku. Prace przy, których występuje hałas uciążliwy dla mieszkańców budynku prowadzić w pon.-pt. w godzinach 7-17. Zaplecze budowy Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Z tytułu zużycia mediów zostanie wykonawcy potrącona kwota wynikająca ze wskazań liczników. Wszelkie prace prowadzone w częściach wspólnych budynku muszą być uzgodnione z Zamawiającym i ze Wspólnotą Mieszkaniową budynku przy ul. Lipowej 18. Wykonawca uzyska własnym staraniem i na własny koszt wszelkie zgody i opinie niezbędne do odbioru końcowego lokalu i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca materiały wykończeniowe przed wbudowaniem przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zawierająca wszelkie badania i opinie oraz atesty i certyfikaty na wbudowane materiały. Prace objęte przedmiotem zamówieniem według dokumentacji projektowej polegają na: 1. BRANŻA BUDOWLANA: Prace należy wykonać na podstawie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. W ramach przebudowy lokalu usługowego połączonej ze zmianą sposobu użytkowania zakłada się wykonanie: - modernizacji istniejących okien i drzwi od strony ul. Lipowej pod względem dostosowania ich do wymagań klasy bezpieczeństwa, - nowego podziału pomieszczeń w części objętej opracowaniem, w celu dostosowania ich do nowej funkcji – pomieszczeń handlowych z częścią biurową, - wykonanie nowych ścian działowych z materiałów lekkich, - wykonanie nowych toalet dostępnych dla osób niepełnosprawnych, - dostawa i montaż stolarki wewnętrznej, - remontu i malowania ścian wewnętrznych oraz sufitów, - wykonanie nowych posadzek i sufitów podwieszanych, - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji – dostosowanie do nowych pomieszczeń i funkcji – wg opracowania branży sanitarnej, - wykonanie klimatyzacji- wg opracowania branży sanitarnej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej – wg opracowania branży elektrycznej. Uwagi do dokumentacji: Część prac z branży budowlanej została już zrealizowana zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie wykonawczym. Wykaz wykonanych robót budowlanych: • Roboty rozbiórkowe (wykucie ościeżnic drewnianych i podokienników, rozbiórka ścianek działowych, rozbiórka posadzek, rozbiórka sufitów podwieszanych, wywiezienie i utylizacja odpadów) • Montaż okien PVC (6 sztuk) od strony dziedzińca. 2. BRANŻA ELEKTRYCZNA: Roboty elektryczne i teletechniczne należy wykonać w oparciu o projekt wykonawczy instalacji elektrycznej wewnętrznej, a budowę przyłącza telekomunikacyjnego do budynku w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy przyłącza telekomunikacyjnego. Podstawowe roboty elektryczne i teletechniczne w lokalu użytkowym będą polegały na: - przebudowie układu pomiarowego, - ułożeniu nowego WLZ za licznikiem elektrycznym, - wykonaniu rozdzielnicy głównej, - wykonaniu instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazdowej, wentylacji, klimatyzacji, - wykonaniu instalacji komputerowej, okablowania strukturalnego, instalacji alarmowej, - pomiarach elektrycznych, Podstawowe roboty związane z budową przyłącza telekomunikacyjnego: - ułożenie światłowodu pomieszczeniami piwnicznymi ok 50 m, od studzienki zlokalizowanej w chodniku ul. Częstochowskiej ok.12 m poprzez nową studzienkę przy budynku Lipowa 18 do szafy GPD w lokalu użytkowym - pomiary światłowodu. 3. BRANŻA SANITARNA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sanitarnych w lokalu zlokalizowanym na parterze budynku zgodnie z pozwoleniem na budowę i opracowaną dokumentacją projektową. Zakres szczegółowy robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem: - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wodociągowa, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, - instalacja chłodzenia powietrza w oparciu o klimatyzatory typu split (Poziom ciśnienia akustycznego jednostki zewnętrznej klimatyzatora typu Split w trybie chłodzenia nie może przekraczać wartości podanych w Obwieszczeniu Ministra Środowiska z dn. 15.10.2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku Dz.U. 2014 z dn. 22.01.2014 r. poz.112) Uwagi : Wykonawca w ramach umowy przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania zainstalowanych urządzeń przy udziale użytkownika obiektu i Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikłe ze spuszczenia wody i ponownego napełnienia instalacji centralnego ogrzewania ponosi wykonawca robót. Powyższe prace wszystkich branż pozostają do wykonania zgodnie z opisem i dokumentacją projektową w terminie 100 dni licząc od dnia podpisania umowy tj do………….2018 roku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lokalu. Czasowe wyłączenia prądu, wody lub inne niezbędne ingerencje w części wspólne, należy uzgadniać z najemcami parteru i zamieścić ogłoszenie na min 3 dni przed dokonaniem wyłączeń. W załączeniu: 1/ Dokumentacja projektowa wg wykazu - załącznik nr 1, 2/ Pozwolenie na budowę- załącznik nr 2. 3/STWiORB.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45262700-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information