Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3315703)
I.1) Name and address: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44101 Gliwice śląskie tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, fax. 032 2789197, 2789198 REGON 28836600028
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Wykonanie remontu obmurza instalacji do termicznego przekształcania odpadów medycznych ATI MULLER HP 1000 dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu obmurza instalacji do termicznego przekształcania odpadów medycznych ATI MULLER HP 1000 dla Centrum Onkologii-Instytutu, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, tj. „Opis przedmiotu zamówienia”. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 6. Zamawiający wymaga rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy od daty odbioru oraz gwarancji jakości na wykonane prace na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od daty odbioru.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50000000-5
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information