Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej(4)

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3315729)

Client
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
State
śląskie
Address
44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21 21
Phone
32 238 55 30
Fax
32 238 55 27
www
www.gliwice.eu
E-Mail
za@um.gliwice.pl
Created
2018-01-17

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych Ul. Zwycięstwa 21 21 44-100 Gliwice śląskie tel. 32 238 55 30 fax. 32 238 55 27 REGON 27625533500000 www.gliwice.eu

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej(4)

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: A. INFORMACJE PODSTAWOWE Przedmiotem zamówienia są szkolenia i kursy zawodowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu o tytule Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej. Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT. Celem realizowanych w ramach projektu kursów i szkoleń zawodowych jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia wśród uczniów i uczennic ZSBC w Gliwicach oraz poszerzenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli zatrudnionych w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanym dalej Odbiorcą Usługi). Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z kwartalnym harmonogramem form wsparcia opracowanym przez Odbiorcę Usługi. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do: a) przedstawienia do akceptacji Odbiorcy usługi programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy; b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy, miesięcznych kart czasu pracy; c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania; d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: dyrekcja@zsb.gliwice.pl; e) prowadzenia zajęć zgodnie z kwartalnym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły; f) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). B. INFORMACJA O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów i składa się z 2 części, których szczegółowy opis znajduje się w tabeli zamieszczonej w Rozdziale 3 SIWZ. C. Wymagania dotyczące warunków prowadzenia szkoleń/kursów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków lokalowych i technicznych do przeprowadzenia szkolenia/kursu. Zajęcia będą odbywały się w salach należących do wykonawcy lub wynajętych (dzierżawionych) przez Wykonawcę. Zajęcia mają odbywać się w pomieszczeniach wyposażonych w niezbędny sprzęt i akcesoria oraz inne środki konieczne do realizacji programu, gwarantujące wysoki poziom szkolenia/kursu, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska. Miejsce prowadzenia zajęć powinno być wolne od barier funkcjonalnych i architektonicznych, tj. dostosowane do osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku, gdy miejsce nie jest wolne od ww. barier wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia możliwości uczestnictwa w zajęciach osobom z niepełnosprawnością ruchową. Szczegółowe wymagania w zakresie miejsca prowadzenia zajęć: W zakresie obu części Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi dysponować odpowiednim zapleczem technicznym do przeprowadzenia szkolenia/kursu, to znaczy przynajmniej jednym pomieszczeniem z dostępem do zaplecza sanitarnego, wyposażonym w ławki i krzesła, tablicę, rzutnik multimedialny; W zakresie części nr 1 Wykonawca, musi dodatkowo dysponować ośrodkiem szkoleniowym zapewniających właściwe, zgodne z przepisami, warunki BHP, wyposażonym co najmniej w: - 5 urządzeń spawalniczych, służących do spawania metodą MIG/MAG - 5 urządzeń spawalniczych, służących do spawania metoda TIG, - 1 szlifierką kątową, - urządzeniem do ukosowania krawędzi materiału spawanego, - urządzeniem mechanicznym do cięcia blach, próbek spawalniczych, - stanowiskami (wszystkimi) wyposażonymi w odciągi wentylacyjne; W zakresie części nr 2 Wykonawca musi dodatkowo dysponować co najmniej 1 wózkiem jezdniowym z napędem silnikowym i placem manewrowym z przeszkodami do prowadzenia zajęć, spełniającym wymagania w zakresie przepisów BHP. D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 80530000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information