„Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2018” Część nr 1 - „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2018” (Cukier i produkty pokrewne; produkty przemiału ziarna i skrobi; produkty

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3315738)

Client
Zespół Szkolno-Przedszkolny
State
mazowieckie
Address
05085 Kampinos, ul. Szkolna 5
Phone
0-22 7250014, 7250005
Created
2018-01-17

Zespół Szkolno-Przedszkolny

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Szkolno-Przedszkolny ul. Szkolna 5 05085 Kampinos mazowieckie tel. 0-22 7250014, 7250005 REGON 1532804500000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2018” Część nr 1 - „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2018” (Cukier i produkty pokrewne; produkty przemiału ziarna i skrobi; produkty

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 6a, 6c, 6d, 2. Dostarczane wyroby: 1) Powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z Polską Normą, dyrektywami i rozporządzeniami UE : Rozporządzeniami (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dziennik Urzędowy UE, wydanie specjalne w języku polskim, rozdz. 13, tom 34, str. 319), Rozporządzeniami (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L. 139/55 z dnia 30 kwietnia 2004 roku), Rozporządzeniem (WE) Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. L. 226/83 z 26 czerwca 2004 roku s. 22), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 roku ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE. L. z dnia 1 lutego 2002 roku) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz.2212) wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U z 2017 r., poz. 149). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 6a, 6c, 6d, (np. Płatki kukurydziane typu „Corn Flakes” ) zostały podane przez zamawiającego tylko przypadkowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z grup. 6. Wymogi dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi prawa, jeżeli takowe istnieją - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do miejsca wyznaczonego przez zamawiającego stołówki (magazynu) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie, przy ul. Szkolnej 5, 2) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 3) Wymagania w zakresie opakowań – pojemniki plastikowe, z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 4) forma płatności – przelew, 5) Strony przewidują waloryzację cen w trakcie realizacji umowy w ramach maksymalnej górnej granicy zobowiązania. Ceny określone w załącznikach Nr 1a,1c, 1d obowiązywać będą przez cały okres obowiązywania umowy. Ewentualna waloryzacja cen jednostkowych będzie odbywała się miesięcznie w oparciu o procentowy wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych na wniosek Wykonawcy za zgodą Stron. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Wykonawcy przysługuje tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 8. Zamawiający będzie składał zamówienia codziennie w formie pisemnego zapotrzebowania doręczonego dostawcy (osobie dostarczającej przedmiot zamówienia w imieniu Wykonawcy) lub e-mailowo. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie w każdy dzień tygodnia najpóźniej do godz. 8.00. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie – w ciągu 5 godzin. 9. Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy przez osobę upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego. 10. Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe w dni powszednie z wyłączeniem ferii świątecznych, wakacji letnich, zimowych i innych dni, w których stołówka szkolna nie podaje obiadów. 11. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 12. Faktury za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem. W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez Zamawiającego. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościowych w ramach danego zadania określają odpowiednio załączniki nr 6a, 6c, 6d

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 15100000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information