Wykonanie dokumentacji projektowo przebudowy pierwszego piętra budynku w Oleśnie przy ul. Labora 20

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3315744)

Client
Gmina Olesna
State
opolskie
Address
46300 Olesno, ul. Pieloka 21
Phone
034 3597841-44 w. 204
Fax
343 597 283
E-Mail
olesno.opo@gminy.pl
Created
2018-01-17

Gmina Olesna

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Olesna ul. Pieloka 21 46300 Olesno opolskie tel. 034 3597841-44 w. 204 fax. 343 597 283 REGON 52572500000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie dokumentacji projektowo przebudowy pierwszego piętra budynku w Oleśnie przy ul. Labora 20

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy pierwszego piętra budynku w Oleśnie przy ul. Labora 20 w celu utworzenia 2 mieszkań komunalnych wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę. 3.2 W zakres prac projektowych dla każdego z wyodrębnionych mieszkań wchodzi m.in. 1. Przebudowa układu funkcjonalno-użytkowego poszczególnych pomieszczeń zgodnie z aktualnie przyjętymi standardami dla potrzeb dwóch 4 – osobowych rodzin. 2. montaż instalacji c.o. i dwufunkcyjnego gazowego pieca c.o. wraz z projektem przyłącza do sieci gazowej n/c usytuowanej wzdłuż ulicy Labora w Oleśnie 3. demontaż instalacji elektrycznej, wykonanie nowej - prądowej i oświetleniowej 4. roboty rozbiórkowe pieców kaflowych, 5. wymiana podłóg i posadzek 6. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 7. prace płytkarskie w łazience i kuchni, 8. przecieranie ścian i sufitów, uzupełnienie ubytków oraz malowanie całego mieszkania farbami emulsyjnymi. 9. Inne roboty towarzyszące Aktualny stan techniczny pomieszczeń przeznaczonych do kapitalnego remontu usytuowanych na I piętrze budynku mieszkalnego przy ulicy Labora 20 w Oleśnie przedstawiony jest na dokumentacji zdjęciowej stanowiącej załącznik do SWIZ 3.3 Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: a. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), b. rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462), c. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.), d. innymi obowiązującymi przepisami prawa. 3.4 Kosztorys winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130, poz. 1389). 3.5 Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w drodze przetargu nieograniczonego. Zamawiający wymaga, aby w dokumentacji projektowej nie występowały nazwy własne producentów oraz dostawców oraz nazwy typów materiałów i urządzeń. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń powinny być tak sformułowane, aby nie utrudniać uczciwej konkurencji (art.29 ust. 2 pzp), tj. aby nie wskazywać na dostawcę lub producenta, nie można też przywoływać instrukcji konkretnego producenta, chyba że jest to uzasadnione specyfiką zamówienia. W takim przypadku podając nazwy własne producentów oraz dostawców oraz nazwy typów materiałów i urządzeń należy dodać zapis lub równoważny. 3.6 Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych materiałów (mapa do celów projektowych jest w posiadaniu Zamawiającego) i uzgodnień. 3.7 Wszystkie rozwiązania w projekcie powinny brać pod uwagę uwarunkowania ekonomiczne, tak aby zrealizować optymalnie funkcjonalny obiekt z zastosowaniem rozwiązań oszczędzających energię. 3.8 Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia projektowe między poszczególnymi branżami. 3.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.12 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.13 Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.14 Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.15 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 3.16 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71000000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information