Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych i sprzętu AGD dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2018

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316332)

Client
Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
State
opolskie
Address
47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grunwaldzka 4-6
Phone
77 4834981
Fax
77 4834981
www
www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
E-Mail
kubickaa@mzbk.kedzierzynkozle.pl
Created
2018-01-19

Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu ul. Grunwaldzka 4-6 47-220 Kędzierzyn-Koźle opolskie tel. 77 4834981 fax. 77 4834981 REGON 53085931500000 www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych i sprzętu AGD dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2018

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych i sprzętu AGD dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2018 ujętych w wykazach stanowiących załączniki do specyfikacji. Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nazwę producenta, nienaruszone cechy pierwotne opakowania oraz muszą spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce i nie mogą nosić śladów wcześniejszego użytkowania. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego towaru. Przez sukcesywną dostawę należy rozmieć realizację każdego złożonego przez Zamawiającego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Zamówienie będzie zawierać: • wykaz wraz z numerem pozycji - przedmiotowo i ilościowo • numer i datę zawarcia umowy • nazwisko i imię osoby upoważnionej przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówione artykuły na własny koszt i ryzyko na adres Zamawiającego - Grunwaldzka 6 w Kędzierzynie-Koźlu (magazyn), w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 lub w szczególnych przypadkach na wskazany przez Zamawiającego adres. Koszty załadunku, transportu do siedziby Zamawiającego oraz koszty rozładunku obciążają Wykonawcę. Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzu cenowym są jedynie ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy. Wykonawca nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zakupu mniejszej ilości materiałów niż określona w załącznikach nr 2/1, 2/2, 2/3, 2/4 do SIWZ. Zamawiający w ramach podanych limitów i asortymentów będzie zamawiał ilości i rodzaj materiałów stosownie do bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegającej na tym, iż ostateczna ilość zamówionych rodzajowo materiałów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych materiałów nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. Oferowane materiały muszą być dostosowane do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004r. Nr 92 poz. 881) . Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów. Wymagany minimalny okres przydatności do użytkowania, na poszczególne materiały wymienione w załącznikach do SIWZ nie może być krótszy niż 12 miesięcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 44190000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information