Roboty budowlano-instalacyjne związane z koniecznością poniesienia nakładów inwestycyjnych na przebudowę instalacji elektrycznych i niezbędnych robót budowlanych

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316334)

Client
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku
State
śląskie
Address
43-370 Szczyrk, ul. Plażowa 8
Phone
338 178 441
Fax
338 179 793
Created
2018-01-19

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku ul. Plażowa 8 43-370 Szczyrk śląskie tel. 338 178 441 fax. 338 179 793 REGON ---

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Roboty budowlano-instalacyjne związane z koniecznością poniesienia nakładów inwestycyjnych na przebudowę instalacji elektrycznych i niezbędnych robót budowlanych

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z koniecznością poniesienia nakładów inwestycyjnych na przebudowę: 1. Instalacji elektrycznych w salach pod pracownie komputerowe następujących placówek: Zespół Szkół Ekonomiczno-Odzieżowych, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie. W każdej z pracowni należy wykonać gniazda dla 16 stanowisk dla instalacji komputerowej oraz gniazda zasilania 230 V zabezpieczeniem wykonanym w tej sali (DATA). Ilości gniazd podane na poszczególnych rysunkach w załączeniu. 2.Instalacji pod maszyny i roboty budowlane (malowanie i podłoga pod maszyny) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Gnieźnie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje załączony przedmiary robót, rysunki, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru stanowiące załączniki do SIWZ. 2. Powiat Gnieźnieński realizując projekt WSPO I/3/a „Poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie gnieźnieńskim – dostosowanie infrastruktury edukacyjnej do potrzeb regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, dla zadania drugiego rzeczonego projektu, mianowicie „Roboty budowlano-instalacyjne związane z koniecznością poniesienia nakładów inwestycyjnych na przebudowę instalacji elektrycznych i niezbędnych robót budowlanych”. Celem projektu jest wdrożenie koncepcji rozwoju szkolnictwa zawodowego w powiecie gnieźnieńskim, polegającej na rozwoju infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej oraz centralizacji działań w zakresie szkolnictwa zawodowego. Ośrodkiem rozwoju ma być Centrum Kształcenia Praktycznego w Gnieźnie, które będzie koordynować i wspierać wszystkie szkoły zawodowe w regionie w zakresie kształcenia praktycznego, doradztwa zawodowego, kursów zawodowych oraz przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych w zawodzie. 3. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. 4. Na wykonanie zadania nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę ani zgłoszenia. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, ze zm.) w ilości nie mniejszej niż zadeklarowana w ofercie, wykonujące czynności: prace fizyczne związane z robotami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. .3. Zamawiający nie później niż w dniu podpisania umowy przekaże teren budowy. 4. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktur wraz podpisanymi protokołami odbioru robót z poszczególnych placówek, do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. 5. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór inwestycyjny i merytoryczny będzie prowadził Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu. Odbioru dokona powołana przez Starostę Gnieźnieńskiego komisja odbiorowa. Przed odbiorem wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wszystkich dokumentów odbiorowych, tj. dokumentacji powykonawczej w postaci przynależnych do wykonanego zakresu rzeczowego aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, ocen higienicznych, itp. atestów na materiały zabudowane, protokołów i pomiarów elektrycznych. 6. Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Termin przystąpienia zamawiającego do odbiorów w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości wykonawcy do odbioru. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia bezusterkowego odbioru robót. 8. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie złotych polskich: dwatysiącepięćset 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowyc

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information