Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316353)
I.1) Name and address: Gmina Pruszcz ul. Główna 33 86120 Pruszcz kujawsko-pomorskie tel. 52 562 43 00 REGON 9235105000000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Serock –Brzeźno o nr. 031120C Etap I od km 0+000 do km 1+620
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy planowanym pozyskaniu współfinansowania ze środków UE dla operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty przygotowawcze, Roboty ziemne, Podbudowy, Nawierzchnie, Roboty wykończeniowe, Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, Elementy ulic, Roboty inne. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w skali 1:500. Wykonawca winien prowadzić roboty zgodnie z dokumentacją. Szczególne obowiązki Wykonawcy i wymagania odnośnie sposobu prowadzenia robót: Zabezpieczenie realizacji przedmiotu zamówienia: - Niezwłocznie po podpisaniu umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: oświadczenie Kierownika Budowy o przyjęciu obowiązków, oświadczenie Kierownika Budowy o sporządzeniu planu BIOZ, - Zamawiający nie przewiduje zaliczkowania materiałów i robót.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45230000-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information