Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane obejmujących ulice Zakopanego

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316355)

Client
Gmina Miasta Zakopane
State
małopolskie
Address
34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
Phone
182 020 448
Fax
182 020 448
E-Mail
przetargi@um.zakopane.pl
Created
2018-01-19

Gmina Miasta Zakopane

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasta Zakopane ul. T. Kościuszki 13 34500 Zakopane małopolskie tel. 182 020 448 fax. 182 020 448 REGON 65494800000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane obejmujących ulice Zakopanego

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane. 3.1.Zakres zamówienia obejmuje m.in. wykonanie asortymentu robót: - obcięcie krawędzi do linii prostych - rozbiórka pozostałości nawierzchni i odwóz na miejsce składowania - dostarczenie materiałów - wyprodukowanie mieszanki mineralno-asfaltowej i jej transport na miejsce wbudowania, - posmarowanie lepiszczem krawędzi urządzeń obcych (podłoża, ścian bocznych, krawężników itp.), - skropienie międzywarstwowe, - rozłożenie i zagęszczenie mieszanki mineralno-asfaltowej, - uzupełnienie spoin emulsją asfaltową. - Inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, które będą rozliczane według składników cenotwórczych podanych w ofercie wykonawcy Szczegółowy rodzaj zamawianych robót określają przedmiary zawierające przewidywane ilości planowanych robót . Ilości robót podane w przedmiarze są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb stwierdzonych w terenie. Wstępny zakres i rodzaj zamawianych robót na poszczególnych ulicach będą każdorazowo określane przez zamawiającego podczas wspólnych objazdów zleconych pisemnie. Wykonane roboty będą rozliczane kosztorysem powykonawczym, w oparciu o potwierdzony przez Inspektora Nadzoru obmiar rzeczywiście wykonanych robót oraz ceny jednostkowe brutto zawarte w kosztorysie ofertowym(formularz ofertowo-cenowy). W przypadku konieczności wykonania robót nie ujętych w zestawieniu uzgodnionych cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowo-cenowym możliwe będzie ich skalkulowanie na podstawie składników cenotwórczych (roboczogodzina ,koszty zakupu, koszty ogólne i zysk) podane przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym ( formularzu ofertowo-cenowym) Roboty należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do siwz). Zamawiający informuje, że zastrzega możliwość zgłoszenia do wykonywania remontów cząstkowych w trybie „prac awaryjnych”. Zamawiający wymaga, aby roboty w „trybie awaryjnym” były rozpoczęte w terminie nie dłuższym niż 96 godzin od otrzymania telefonicznego powiadomienia o konieczności ich wykonania. Tryb „prac awaryjnych” obowiązuje codziennie, również w soboty, niedziele, święta oraz inne dni wolne od pracy UWAGA!!! Zamawiający informuje ,że rozpoczęcie prac w „trybie awaryjnym” stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje czas rozpoczęcia robót 6godzin od telefonicznego zgłoszenia lub krótszy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje czas rozpoczęcia robót powyżej 72 godzin lecz nie dłużej niż 96 godzin od telefonicznego zgłoszenia otrzyma 0 pkt. Tryb zgłaszania prac awaryjnych obowiązuje również w soboty, niedziele, święta oraz inne dni wolne od pracy. 3.2.Przedmiot zamówienia opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się : - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), - przedmiar robót 3.3.Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nie ujęty w STWiOR bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. 3.4.Zamawiający dopuszcza zastosowanie w stosunku do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego przez zamawiającego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. 3.5.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty 3.6.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez cały okres trwania umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502 z późn.zm.) osób wykonujących czynności operatora sprzętu ciężkiego. 3.6.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie3.6. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.6.2.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane przez zamawiającego z poniżej wyszczególnionych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.6.3.Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. 3.6.4.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga !!! wymogi opisane w pkt.3.6 niniejszej siwz znajdują odniesienie także do dalszych podwykonawców.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233220-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 7 000,00 zł ( siedem tysięcy złotych) 11.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.1.1.pieniądzu; 11.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniac

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information