Bieżące remonty ulic, chodników, placów, mostów i przepustów na terenie miasta Nowy Targ w 2018 r.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316377)

Client
Gmina Miasto Nowy Targ
State
małopolskie
Address
34400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
Phone
182 611 244
www
www.nowytarg.pl
E-Mail
krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl
Created
2018-01-19

Gmina Miasto Nowy Targ

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasto Nowy Targ ul. Krzywa 1 34400 Nowy Targ małopolskie tel. 182 611 244 REGON 52395600000 www.nowytarg.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Bieżące remonty ulic, chodników, placów, mostów i przepustów na terenie miasta Nowy Targ w 2018 r.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są bieżące remonty ulic, chodników, placów, mostów i przepustów na terenie miasta Nowy Targ w 2018 r. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1/ remont cząstkowy nawierzchni asfaltobetonem z obcinaniem krawędzi i asfaltem lanym bez obcinania krawędzi, 2/ przekładki i remonty chodników z płyt chodnikowych i kostki betonowej wraz z uzupełnieniem podbudowy, 3/ naprawy mostów i przepustów, 4/ remont nawierzchni ulic i chodników na całej szerokości, 5/ frezowanie nawierzchni, 6/ regenerację nawierzchni emulsją bitumiczną i utrzymanie przez okres pocenia, 7/ wykonywanie innych czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania sieci drogowej w granicach administracyjnych Miasta Nowy Targ, a niemożliwych do przewidzenia wcześniej, 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji nawet jeżeli nie zostały uwzględnione w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, 2/ wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych w dokumentach, a podana cena ofertowa zawiera również wartość tych prac, 3/ zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia zakresu wykonywanych prac bez konsekwencji ze strony kar umownych, koszt wykonania wszystkich prac nie może przekroczyć wartości umowy, 4/ w uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z zamawiającym, dopuszcza się wykonanie czynności o innych parametrach niż założone w ofercie, w takich przypadkach należność za wykonane prace obliczona zostanie proporcjonalnie do cen z oferty, 5/ w przypadku robót nie ujętych w tabeli stanowiącej ofertę, podstawą do rozliczenia zleconych prac będzie zatwierdzony przez zamawiającego kosztorys, sporządzony w oparciu o KNR oraz przyjęte w wyniku przetargu składniki cenotwórcze do kosztorysowania prac awaryjnych, oraz średnie krajowe ceny materiałów i pracy sprzętu ogłaszane w wydawnictwach „Sekocenbud” za poprzedni kwartał lub za zgodą zamawiającego wg faktur zakupu, 6/ wykonawca zobowiązany jest do bieżącego rozliczania wykonanych prac, tak aby nie dopuścić do przekroczenia wartości umowy, konsekwencje z tytułu przekroczenia wartości umowy poniesie wykonawca, 7/ w uzasadnionych przypadkach zagrożenia życia lub mienia znacznej wartości, wykonawca musi przystąpić do wykonywania prac w ciągu 2 godzin od otrzymania telefonicznego zlecenia przez uprawnionego pracownika Urzędu Miasta, 8/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 9/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 10/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Wykonawca opracuje oraz zatwierdzi organizację ruchu na czas prowadzenia robót drogowych. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca, 11/ zamawiający ustala dla zadań opisanych w Rozdziale II ust. 2 pkt 2, 3 i 4 – minimum 36 miesięcy okresu rękojmi, a dla zadań pkt 1, 6 i 7 – 12 miesięcy okresu rękojmi, 12/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233142-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych ), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędn

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information