Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2018 roku

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316385)

Client
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
State
kujawsko-pomorskie
Address
85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa 80
Phone
52 3705717
Fax
52 3705740
E-Mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Created
2018-01-19

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Dworcowa 80 85-010 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie tel. 52 3705717 fax. 52 3705740 REGON 092364160

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2018 roku

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2018 roku 2. Ze względu na rozległy obszar objęty zamówieniem całe zamówienie podzielono na dwie części: a) część zamówienia nr 1 dotyczy Brygady Patrolowej nr 1 w Wąbrzeźnie - Wykaz dróg objętych zamówieniem dla części 1 został określony w tabeli działu III pkt 2 ppkt a SIWZ b) część zamówienia nr 2 dotyczy Brygady Patrolowej nr 2 w Brodnicy - Wykaz dróg objętych zamówieniem dla części 2 został określony w tabeli działu III pkt 2 ppkt b SIWZ 3. Zakres usług obejmuje dla części zamówienia nr 1 i 2:  przewóz tłucznia, ziemi, destruktu na odległość od 10 - 220 kilometrów samochodem o ładowności 12 – 20 Mg,  przewóz materiałów masowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, w sytuacjach interwencyjnych i awaryjnych,  przewóz materiałów, drobnego sprzętu kołowym ciągnikiem z przyczepą przy pracach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg,  wykonanie robót ziemnych koparko-ładowarką w sytuacjach awaryjnych i interwencyjnych,  udział w awaryjnym i interwencyjnym oczyszczaniu (udrażnianiu) przepustów, likwidacji zastoisk wody przy użyciu pojazdu asenizacyjnego. Planowana ilość kilometrów i godzin pracy środków transportowych i jednostek sprzętowych określona została w kosztorysie ofertowym (stosownie do części na którą wykonawca składa ofertę). 4. Usługi transportowe z załadunkiem i wyładunkiem wykonywane będą na polecenie osoby uprawnionej z Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, w szczególności przy następujących czynnościach:  likwidacja wiatrołomów,  wymianie oznakowania pionowego lub urządzeń zabezpieczających (bariery),  transport materiałów masowych (kruszywo, destrukt bitumiczny itp.) na potrzeby bieżącego utrzymania dróg,  awaryjnego oczyszczania przepustów oraz likwidacji zastoisk wody. 5. Środki transportowe i sprzętowe wykonujące jakiekolwiek czynności w ramach wykonywanej usługi na drodze powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny, błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza. 6. Środki transportowe powinny odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia z dnia 31 grudnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 776 z późn. zm.). 7. Wykonawca podczas wykonywania usług zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp, p.poż, oraz przepisów ruchu drogowego wynikających z ustawy z dnia 30 sierpnia 2012 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 128). Informacje dotyczące oceny ofert 8. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60112000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information