Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316389)
I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Doc. Adama Dowgirda 9 17200 Hajnówka podlaskie tel. 85 684 26 79 fax. 85 684 26 79 REGON 5058250000000
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higeniecznych przy pacjencie
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni. Zamawiający w pełni zabezpiecza Wykonawcę w środki czystościowe i w niezbędny sprzęt do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń. Wykonawca we własnym zakresie powinien posiadać: a) aktualne badania profilaktyczne stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania zadań wynikających z umowy, b) aktualne szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy potwierdzające zapoznanie się z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi u Usługobiorcy. c) zaświadczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych, d) zaświadczenie o zaszczepieniu przeciwko WZW typu B, e) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych czynności o wartości sumy ubezpieczenia min. 12 tys. euro na jedno zdarzenie i 24 tys. euro na cały okres ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do: przestrzegania porządku i dyscypliny pracy, a) przestrzegania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, b) przestrzegania i stosowania wszelkich norm i procedur związanych z wdrożonym w SP ZOZ w Hajnówce Systemem Zarządzania Jakością ISO PN-EN 9001:2009, ISO PN- EN 18001:2004, ISO PN-EN 14001:2005, c) przestrzegania i stosowania wszelkich norm i procedur wynikających ze standardów obowiązujących w Zakładzie, d) przestrzegania i stosowania wszelkich norm i procedur określonych w aktach prawa wewnątrz zakładowego.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90900000-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information