Remont mieszkań (II/2018)

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316402)

Client
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
State
śląskie
Address
40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
Phone
32 258 20 21-25
Fax
32 258 20 25, 41 63 167
Created
2018-01-19

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Grażyńskiego 5 40-126 Katowice śląskie tel. 32 258 20 21-25 fax. 32 258 20 25, 41 63 167 REGON 000515780

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont mieszkań (II/2018)

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na 5 części: część 1 – ul. Prusa 93/6, ul. Gliwicka 146/11, ul. Bielska 28/9 obejmuje remont instalacji elektrycznej, wymianę instalacji i osprzętu wod-kan, renowację/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wyburzenie pieca i trzonu kuchennego, montaż ogrzewania elektrycznego, malowanie ścian i sufitów; część 2: ul. Rysia 3/2 obejmuje wymianę stolarki drzwiowej, renowację stolarki okiennej, remont podłóg, remont instalacji wod-kan, malowanie ścian i sufitów, ul. Rysia 3/2 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; ul. Rysia 3/15 obejmuje remont/przebudowę instalacji elektrycznej i wod-kan, wymianę stolarki drzwiowej, renowację stolarki okiennej, wyburzenie pieca i trzonu kuchennego, remont/wymianę podłóg i wykładzin, malowanie ścian i sufitów; ul. Rysia 3/15 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania część 3 – ul. Paderewskiego 1/10, ul. Paderewskiego 10/9, ul. Cynkowa 18d/12 obejmuje naprawę/wymianę instalacji elektrycznej i wod-kan, wymianę/naprawę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę/wymianę podłóg, likwidację pieca kuchennego, wymianę urządzeń sanitarnych i kuchenki gazowej, malowanie ścian i sufitów; część 4 – ul. Cynkowa 14c/3, ul. Cynkowa 12/10, ul. Cynkowa 12/6 obejmuje wymianę instalacji elektrycznej, wymianę urządzeń sanitarnych, naprawę/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, likwidację pieca kuchennego, malowanie ścian o sufitów; część 5: ul. Szeligiewicza 3/6 obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej i wod-kan, przebudowę pieców kaflowych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę posadzek, rekonstrukcję drzwi wejściowych zabytkowych, malowanie ścian i sufitów; ul. Szeligiewicza 3/6 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowę instalacji gazowej; ul. Drzymały 8/4 obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej i wod-kan, rekonstrukcję stolarki drzwiowej, regulację stolarki okiennej, wymianę posadzek, rekonstrukcję drzwi wejściowych zabytkowych, malowanie ścian i sufitów; ul. Drzymały 8/4 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowę instalacji gazowej; ul. Żwirki i Wigury 22/2 obejmuje remont instalacji elektrycznej i wod-kan, rekonstrukcję stolarki drzwiowej, regulację stolarki okiennej, remont/wymianę posadzek, malowanie ścian i sufitów; ul. Żwirki i Wigury 22/2 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 3 części zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiary robót, szkice, zdjęcia - Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dla każdej części zamówienia wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują: wymianę płyt gipsowo-kartonowych; wymianę/naprawę stolarki okiennej i drzwiowej; montaż urządzeń sanitarnych; wymianę/naprawę instalacji wod-kan; wymianę/naprawę podłóg; naprawę i malowanie ścian i sufitów. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób wykonujących roboty związane z instalacją elektryczną i gazową, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli STWIOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam, gdzie w STWIOR lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45211341-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information