Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2018r

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316410)

Client
Gmina Jerzmanowice-Przeginia
State
małopolskie
Address
32-048 Jerzmanowice-Przeginia, Jerzmanowice 372B 372
Phone
12 3895247
Fax
12 3895521
www
www.jerzmanowice-przeginia.pl
E-Mail
sekretariat@jerzmanowice-przeginia.pl
Created
2018-01-19

Gmina Jerzmanowice-Przeginia

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Jerzmanowice-Przeginia Jerzmanowice 372B 372 32-048 Jerzmanowice-Przeginia małopolskie tel. 12 3895247 fax. 12 3895521 REGON 35155580300000 www.jerzmanowice-przeginia.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2018r

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: - bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z mechanicznym obcinaniem krawędzi, - bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami, - bieżące remonty fragmentów nawierzchni bitumicznych poprzez położenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych, - bieżące remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych, - utrzymanie i uzupełnianie oznakowania poziomego, pionowego, informacyjnego dróg, - regulacja pionowa urządzeń podziemnych tj. studzienek ściekowych, studzienek kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych i gazowych, - ścinka poboczy, - czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików, - czyszczenie rowów z namułu, - inne roboty remontowe, konserwacyjne zmierzające do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach. 3.4.Zakres robót objęty przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – KOSZTORYS OFERTOWY. 3.4.1) Rodzaj i zakres robót na poszczególnych drogach oraz termin ich wykonania będzie każdorazowo uzgadniany przy spisywaniu przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokołu przeglądu i typowania robót. 3.4.2) Do odbioru robót związanych z wykonaniem remontu cząstkowego, Wykonawca zobowiązany jest ponumerować wszystkie łaty na drodze zgodnie z numeracją w protokole typowania (w przypadku dużej ilości łat na danej drodze, ponumerować można co 5-tą łatę), 3.4.3) Wykonawca zobowiązany będzie do objazdu dróg objętych umowa (własnym pojazdem) wraz z Zamawiającym w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. Z objazdu zostanie sporządzony protokół przeglądu i typowania robót, określający zakres i termin wykonania. 3.5. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca zagrożenia poprzez oznakowanie, obarierowanie, przykrycie – w czasie 3 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Usunięcie zagrożenia nastąpi w zakresie i terminie wskazanym w protokole typowania robót, lecz nie później niż 3 dni od dokonania zabezpieczenia. 3.6. Wykonawca ma obowiązek okazać w stosunku do użytych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, lub świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez IBDiM. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. 3.7. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 3.7.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zadania w czasie jego realizacji tj. wykonywanie robót budowlanych (robocizna) wyszczególnionych w przedmiarze robót, w szczególności: wykonywanie mechanicznego profilowania i zagęszczania nawierzchni dróg. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób wykonujących usługę geodezyjną, kierowników budowy, dostawców materiałów budowlanych, itp. 3.7.2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt. 3.7.8). 3.7.3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt. 3.7.1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.7.1, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt. 3.7.1. 3.7.4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 3.7.1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcą z pracownikami. 3.7.5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.7.1. 3.7.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.7.3 lub 3.7.4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 14 ust. 1 lit. h wzoru umowy. 3.7.7) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.3, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.7.4 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.4 dla drugiego wezwania lub upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt. 3.7.3. 3.7.8) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w 3.7.1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.7.3.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233140-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information