BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ZAGAJNIKOWEJ ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH UL. SATURNA, GWIEZDNA I NEPTUNA W MIEJSCOWOŚCI OSIEK WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316412)

Client
Gmina Lubin
State
dolnośląskie
Address
59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6 6
Phone
(76) 8403100
Fax
(76) 8403140
www
www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
E-Mail
zp@ug.lubin.pl
Created
2018-01-19

Gmina Lubin

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Lubin ul. Władysława Łokietka 6 6 59-300 Lubin dolnośląskie tel. (76) 8403100 fax. (76) 8403140 REGON 39064754100000 www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ZAGAJNIKOWEJ ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH UL. SATURNA, GWIEZDNA I NEPTUNA W MIEJSCOWOŚCI OSIEK WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ul. Zagajnikowej oraz dróg wewnętrznych ul. Saturna, Gwiezdna i Neptuna w miejscowości Osiek wraz z infrastrukturą towarzyszącą. I. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa drogi gminnej ul. Zagajnikowej oraz dróg wewnętrznych ul. Saturna, Gwiezdna i Neptuna w miejscowości Osiek wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów, tj.: ul. Zagajnikowa: - budowę drogi gminnej – ul. Zagajnikowej na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. Gwiezdnej o szerokości 5,50 m (nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm), długości ok 400,00 m, - przebudowę włączenia ul. Zagajnikowej do drogi powiatowej nr 1230D - ul. Piłsudskiego, która wynika z poszerzenia ul. Zagajnikowej do parametrów ulicy klasy D, - przebudowę włączeń dróg wewnętrznych zlokalizowanych w ciągu budowanego odcinka ul. Zagajnikowej (włączenia te projektowane są jako zjazdy publiczne), - wprowadzenie separacji ruchu pieszych od ruchu pojazdów poprzez budowę jednostronnego chodnika o szerokości 2,00m, - budowę odwodnienia ul. Zagajnikowej w postaci kanalizacji deszczowej (średnica zmienna od Ø 200 do Ø 400) o długości ok. 400,00 m, z której wody opadowe mają być odprowadzane do rowu zlokalizowanego na północ od ul. Zagajnikowej wraz z czyszczeniem i modernizacją tego rowu na długości ok. 480,00 m, a także przebudową istniejących przepustów o średnicy 400mm – 600mm, - budowa studni chłonnych, - budowę oświetlenia ulicznego z zasilaniem od ul. Różanej, dł. ok 420,00 m, - wprowadzenie docelowej organizacji ruchu drogowego, - przebudowę kolizyjnego uzbrojenia (m. in. sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetycznej, zabezpieczenie sieci gazowej i teletechnicznej). ul. Saturna: - budowę drogi wewnętrznej ul. Saturna o szerokości 5,0m i długości ok. 150m (nawierzchnia z kostki betonowej), - budowę zjazdów indywidualnych, dojść do posesji oraz do miejsc odbioru odpadów komunalnych, - budowa oświetlenia ulicznego na odcinku ok 150m, - budowa sieci kanalizacji deszczowej (odwodnienie drogi) o dł. ok. 230,00 m, - budowa sieci wodociągowej o dł. ok 180,0m, wraz z przyłączami do granicy działek, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej o dł. ok 40,0m, wraz z przyłączami do granicy działek. ul. Gwiezdna: - budowę drogi wewnętrznej ul. Gwiezdnej o szerokości 5,0m i długości ok. 150m (nawierzchnia z kostki betonowej, nawierzchnia z płyt ażurowych), - budowę zjazdów indywidualnych, dojść do posesji oraz do miejsc odbioru odpadów komunalnych, - budowa oświetlenia ulicznego na odcinku ok 150m, - budowa sieci kanalizacji deszczowej (odwodnienie drogi) o dł. ok. 50,0 m, - budowa przyłączy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej do granicy działek. ul. Neptuna: - budowę drogi wewnętrznej ul. Neptuna o szerokości 5,0m i długości ok. 150m (nawierzchnia z kostki betonowej), - budowę zjazdów indywidualnych, dojść do posesji oraz do miejsc odbioru odpadów komunalnych, - budowa oświetlenia ulicznego na odcinku ok 150m, - budowa sieci kanalizacji deszczowej (odwodnienie drogi) o dł. ok. 200,0 m, - budowa sieci wodociągowej o dł. ok 23,0m, wraz z przyłączami do granicy działek - budowa sieci kanalizacji sanitarnej o dł. ok 25,0 m, wraz z przyłączami do granicy działek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona z niniejszą SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. W celu dostosowania funkcjonalności obiektów dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. Warunki szczegółowe przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych dróg, zjazdów, chodników, c) robót elektrycznych, d) robót sanitarnych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233120-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 55 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres zw

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information