Przebudowa elementów zagospodarowania terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy – opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316418)

Client
Gmina Staszów
State
świętokrzyskie
Address
28-200 Staszów, ul. Opatowska 31 31
Phone
015 8642014
Fax
015 8643261
www
www.staszow.pl
E-Mail
bzp@staszow.pl
Created
2018-01-19

Gmina Staszów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Staszów ul. Opatowska 31 31 28-200 Staszów świętokrzyskie tel. 015 8642014 fax. 015 8643261 REGON 83040974900000 www.staszow.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa elementów zagospodarowania terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy – opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy – działki oznaczone według ewidencji gruntów numerami 5777/1 i 5777/2 w Staszowie, w części, o powierzchni ok 0,29 ha, obejmujące swym zakresem m.in. przebudowę ciągów pieszych, dróg wewnętrznych wraz z miejscami postojowymi, terenów zielonych, oświetlenia i odwodnienia terenu oraz przebudowę kolidujących odcinków sieci uzbrojenia terenu i kanalizacji sanitarnej. Na powyższe opracowania winno składać się: 1. Pozyskanie niezbędnych materiałów w tym: map do celów projektowych, wypisów z ewidencji gruntów, wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji, w tym decyzji o warunkach zabudowy (jeżeli jest wymagana) decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2. Opracowanie trzech koncepcji zawierających rozwiązania projektowe wraz ze wstępnym wyszacowaniem, Koncepcje opracowań należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. 3. Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o wybraną i zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję (projekt budowlany i wykonawczy w zakresie określonym obowiązującymi przepisami – w ilości po 5 szt., dla każdej branży, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadku, gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów) 4. Opracowanie dokumentacji kosztorysowej – w ilości 3 szt. (kosztorys inwestorski, przedmiar robót - wszystkie branże oddzielnie), 5. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD w formacie pdf. Wersję elektroniczną projektu budowlanego należy wykonać po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę. 6. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – w ilości 3 szt.; 7. Uzyskanie dla przedmiotowego zadania koniecznych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania; 8. Wystąpienie z wnioskiem i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych, oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem tj. mapką z lokalizacją terenu objętego opracowaniem, stanowiący załącznik Nr 9 SIWZ, określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na usługi objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71320000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100), w formach i w terminie określonych w SIWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information