„Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na terenie stadionu miejskiego w Głuchołazach na zaplecze sportowe”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3316424)

Client
Gmina Głuchołazy
State
opolskie
Address
48-340 Głuchołazy, Rynek 15
Phone
774 092 100
Fax
774 092 101
Created
2018-01-19

Gmina Głuchołazy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Głuchołazy Rynek 15 48-340 Głuchołazy opolskie tel. 774 092 100 fax. 774 092 101 REGON 531412792

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na terenie stadionu miejskiego w Głuchołazach na zaplecze sportowe”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy oraz zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na terenie stadionu miejskiego w Głuchołazach na zaplecze sportowe. 1) Do wykonawcy będzie należało m. in.: a. prace rozbiórkowe i demontażowe wraz utylizacją materiałów; b. wykucie otworów okiennych i drzwiowych; c. uzupełnienie ścian, wykonanie przesklepień i zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych d. wykonanie wieloporzewodowych kominów; e. wykonanie schodów żelbetowych; f. wykonanie ścianek działowych; wykonanie izolacji podłogowych i okładzin sufitów; g. wykonanie tynków wewnętrznych i posadzek; h. wykonanie robót dachowo dekarskich; i. wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, balustrady; j. wykonanie elewacji; k. wykonanie instalacji sanitarnej; l. wykonanie kanalizacji sanitarnej w budynku wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej; m. wykonanie instalacji c.o w budynku; n. wykonanie instalacji gazowej; o. wykonanie kotłowni; p. demontaż istniejącej instalacji c.o. q. wykonanie wlz i rozdzielni r. wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego s. wykonanie instalacji gniazd wtykowych i obwodów dedykowanych 230V t. wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych; u. wykonanie instrukcji strukturalnej-gniazd LAN, TV; v. wykonanie instalacji odgromowej w. sporządzenia dokumentacji, w celu złożenia jej w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wymienione elementy stanowią wyłącznie wyszczególnienie głównych robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja projektowa. Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia: a. geodezyjny koszt obsługi budowy, b. koszt wykonania mapy powykonawczej, c. koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.), d. koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, e. koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., f. koszty dozoru budowy, g. koszty wywozu odpadów na wysypisko , h. Koszty pracy sprzętu, dźwigów, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.; i. koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących jeśli zostały zniszczone/uszkodzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; j. koszty wszelkich opracowań niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy; k. koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej l. koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych i badań, płukania instalacji, pomiarów zerowych itp.; m. koszty sporządzenia dokumentacji, w celu złożenia jej w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. n. inne koszy , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy 2) W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest m. in.: a) wszelkie roboty wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną, uzyskanym pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami bhp, b) do stosowania materiałów posiadających atesty, świadectwa i certyfikaty c) do realizacji robót zgodnie ze sporządzonym przez niego harmonogramem rzeczowo-finansowym zaakceptowanym przez Zamawiającego (w toku realizacji zadania - aktualizowania w przypadku jego zmian). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu harmonogram najpóźniej na 3 dni przed terminem zawarcia umowy. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny oferty. 2. Gwarancja i rękojmia wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 36-miesięcznej a maks. 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, a na zamontowane materiały i urządzenia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji producenta licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information